محتوای خبری دانشکده فناوری های نوین پزشکی

جشن ورود نودانشجویان دانشکده فناوری های نوین پزشکی برگزار شد

دانشجویان جدید دانشکده فناوری های نوین پزشکی، بازدید از موزه تاریخ علوم پزشکی را خاطره ای ماندگار و ارزشمند از دانشگاه علوم پزشکی تهران دانستند.

دانشکده فناوری های نوین پزشکی در استقبال از نودانشجویان مقطع PhD و کارشناسی ارشد، مراسمی را با حضور هیأت رئیسه این دانشکده، 8 آبان ماه در محل سالن اجتماعات آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه ترتیب دادند.
در بخشی از این مراسم که معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده عهده دار آن بود، مدیران امور دانشجویی دانشگاه، دانشجویان را در جریان خدمات دانشجویی و وظایف خود قرار دادند.
دکتر اصفیا مدیر امور رفاهی توضیحات مبسوطی درخصوص انواع وام ها و تسهیلات معاونت دانشجویی دانشگاه ارائه کرد.
دکتر نوروزی مدیر امور هنری و فوق برنامه، ضمن بیان وظایف این حوزه به محورهای مختلفی همچون جشنواره دانشجویی ابن سینا، معرفی دانشجوی نمونه کشوری و اهمیت مشارکت حداکثری دانشجویان در این امور اشاره کرد.
دکتر مسعود خسروانی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده فناوری های نوین پزشکی، ضمن یادآوری نصایح دکتر جعفریان رییس دانشگاه به دانشجویان جدید، از ایشان خواست نشاط جسمانی، علمی و سیاسی خود را بعنوان شاخص های سلامتی حفظ کنند و تلاش کنند انسان هایی واقعی، مسلمانانی واقعی و دانشجویانی واقعی باشند.
ایشان اضافه کرد: یک انسان واقعی نمی تواند نسبت به جنایات و دردهایی که در کشورهای همسایه می گذرد بی تفاوت باشد.
در انتهای این مراسم، دانشجویان از موزه تاریخ علوم پزشکی دانشگاه بازدید کردند. بازدید از موزه که بیش از یک ساعت به طول انجامید، شور و نشاط زایدالوصفی را درمیان این دانشجویان که از نقاط مختلف کشور پذیرفته شده بودند، ایجاد کرد.

تهیه کننده: