محتوای خبری دانشکده فناوری های نوین پزشکی

دیدار رییس مرکز تحقیقات مولکولی دانشگاه نیو ساوت ولز استرالیا از دانشکده فناوری های نوین پزشکی

دکتر کاترینا گاوس، استاد بیوتکنولوژی، رییس مرکز تحقیقات مولکولی دانشگاه نیو ساوت ولز استرالیا و برنده جایزه جشنواره بین المللی خوارزمی، روز یکشنبه 6 اسفند 96 از دانشکده فناوری های نوین پزشکی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده فناوری های نوین پزشکی، دکتر کاترینا گاوس، رییس مرکز تحقیقات مولکولی دانشگاه نیو ساوت ولز استرالیا و برنده جایزه جشنواره بین المللی خوارزمی، روز یکشنبه 6 اسفند از دانشکده فناوری های نوین پزشکی دیدار کرد و با رییس، معاون پژوهشی و برخی اساتید دانشکده دیدار و گفتگو کرد. 
در این دیدار که به مدت چهار ساعت به طول انجامید، ابتدا دکتر گاوس، در سالن شورای دانشکده برای علاقمندان حوزه بیولوژی سلولی و مولکولی، سیگنالینگ سلولی، ایمنی شناسی و تصویربرداری تک مولکول سخنرانی کرد و آخرین دستاوردهای پژوهشی خود را برای حاضرین ارایه کرد.
در ادامه دکتر گاوس به همراه معاون پژوهشی و برخی از اعضای هیات علمی دانشکده از امکانات آموزشی پژوهشی و آزمایشگاه دانشکده و نیز کریدور مهارت و فناوری دیدن کرد.
سپس در جلسه جمع بندی، ابتدا دکتر گاوس و دکتر صدرالدینی در خصوص امکان همکاری های پژوهشی به تبادل نظر پرداختند. همچنین دکتر علیرضا احمدیان رئیس دانشکده فناوری های نوین ضمن عرض خیر مقدم به دکتر گاوس، جهت حضور در دانشکده فناوری های نوین پزشکی و معرفی افراد حاضر در جلسه، نسبت به امکانات و توانمندی های موجود در دانشکده و نیز دپارتمانهای مختلف دانشکده توضیحاتی ارایه کرد. وی در خصوص امکان گسترش همکاری‌های علمی فیمابین، استفاده از امکانات و ظرفیت های علمی موجود در دانشگاه ولز بویژه در حوزه های نانوتکنولوژی، مهندسی بافت، علوم اعصاب و زیست فناوری تأکید کرد.
در ادامه دکتر نسرین لطفی بخشایش معاون بین الملل دانشکده، توضیحاتی در خصوص امکانات و توانمندی های موجود در دانشکده بویژه در حوزه روابط بین الملل و امکانات موجود در راستای گسترش همکاری‌های علمی فیمابین ارایه داد. وی همچنین به نتایج بررسی های انجام شده از دپارتمان ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه ولز پرداخت و به شرایط موجود جهت همکاری بصورت پروژه های مشترک و تعریف همکاری های بین دانشگاهی اشاره کرد.
در پایان، دکتر گاوس ضمن اشاره به علاقه مندی دانشگاه ولز نسبت به پذیرش داشجویان ایرانی به دلیل سطح علمی بالا خواستار تبادلات علمی و افزایش همکاری های علمی بین دانشکده فناوری های نوین و دانشگاه ولز شد.
توضیح اینکه هر دو طرف با اشاره به تجربیات علمی و توانمندی های موجود نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک، گسترش همکاری‌های علمی، تبادل استاد و دانشجو و افزایش فرصت‌های مطالعاتی فی مابین به ویژه در حوزه های زیست فناوری، نانوتکنولوژی، مهندسی بافت، علوم اعصاب تأکید کرند.

 

کلمات کلیدی
تهیه کننده:

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

مرتضی

مرتضی

78/10/11 - 00:00

قدردانی از زحمات جناب دکتر کریمی ایا برنامه ای برای مرکز تحقیقات دانشکده پرستاری دارید

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *