محتوای خبری دانشکده فناوری های نوین پزشکی

ضیافت افطار و زیارت قبور شهدای گمنام و امامزادگان جعفر و حمیده خاتون(ع)

ضیافت افطار و زیارت قبور شهدای گمنام و امامزادگان جعفر و حمیده خاتون(ع) فضای دانشکده فناوری های نوین پزشکی را عطرآگین کرد

به گزارش روابط عمومی دانشکده فناوریهای نوین پزشکی جمعی از دانشجویان به همراه اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشکده فناوری های نوین پزشکی در باغ فیض تهران گرد هم آمدند و ضمن زیارت آستان مقدس امامزادگان جعفر و حمیده خاتون (ع)، با حضور بر مزار شهدای گمنام، با آرمان های شهدای انقلاب با ایشان تجدید میثاق کردند.
روزه داران سپس با حضور در تالار آب نمای دانشگاه تهران با نشاط و معنویتی که در سیمای آنها به خوبی هویدا بود، در ضیافت افطار شرکت کردند. در جریان مراسم کتاب « سلام بر ابراهیم» در بین شرکت کنندگان توزیع شد.
دکتر مسعود خسروانی معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده فناوریهای نوین پزشکی گفت: مسابقۀ کتابخوانی تحت همین عنوان در ماه مبارک رمضان در سطح دانشگاه برگزار خواهد شد. همچنین مسابقه ای جهت آشنایی با مفاهیم قرآنی برگزار گردید.
وی گفت: خدا را شکر می کنیم که امسال هم مانند سال پیش موفق شدیم با همت اساتید خیر دانشکده فناوریهای نوین پزشکی شاهد گردهمایی، همدلی و همزبانی جمع کثیری از دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشکده باشیم./ق

کلمات کلیدی
تهیه کننده: