محتوای خبری دانشکده فناوری های نوین پزشکی

مراسم بزرگداشت روز تولد حضرت فاطمه (س) و تولد امام علی (ع) در دانشکده فناوری های نوین پزشکی برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز تولد حضرت فاطمه (س) و تولد امام علی (ع) با مناسبت روز زن و روز مرد، با حضور اعضای هیات رئیسه، اعضای هیات علمی و کارکنان در دانشکده فناوری های نوین پزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده فناوری های نوین پزشکی، دوشنبه 10 بهمن  1401، مراسم بزرگداشت روز تولد حضرت فاطمه (س) و تولد امام علی (ع) با مناسبت روز زن و روز مرد، با حضور اعضای هیات رئیسه، اعضای هیات علمی و کارکنان در دانشکده فناوری های نوین پزشکی برگزار شد.
دکتر حسین قنبری، رئیس دانشکده در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از اینکه فرصتی فراهم شد تا خانواده دانشکده در کنار هم جمع شوند، گفت: شروع خلقت خداوند در جهان هستی با عشق است. از کوچکترین ذرات یعنی اتمها که آغاز کنیم میبینیم که چه عاملی باعث می شود تا پیوند بین دو اتم برقرار شود. مصداق شعر در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد/ عشق پیدا شد و آتش به همه عالم زد، نیز شاید همین است که عشق باعث می شود الکترون ها و پرتون ها گرد اتم بچرخند و مولکولها ساخته شوند و همین طور در پی آن جهان، سیارات و کهکشانها پدیدار می شوند. همین طور این عشق بین انسانها، زنان و مردان نیز پدیدار میشود. شاید از جنبه فیزیولوژیک بین زن و مرد تفاوت هایی باشد اما بین مقام انسانی زن و مرد تفاوتی وجود ندارد. در اینجا لازم است بگویم که باعث افتخار است که بیشتر کارمندان این دانشکده از بانوان هستند. این مراسم که به همت معاونت فرهنگی دانشکده برگزار شده است نشانه ی کوچکی از احترام ما به شما زنان و مردان این دانشکده است. هر دو مناسبت روز مرد و روز زن را به شما تبریک می گویم و امیدوارم در کنار هم بتوانیم گامهای موثری برای پیشبرد اهداف دانشکده برداریم.
در پایان ضمن اهدای هدیه از طرف اعضای هیات رئیسه به حاضران در این مراسم، عکس های یادگاری ثبت شد.

ساناز  عزی ایرانی
تهیه کننده:

ساناز عزی ایرانی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *