محتوای خبری دانشکده فناوری های نوین پزشکی

مراسم تکریم و معارفه رئیس امور مالی دانشکده فناوری های نوین پزشکی برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس امور مالی دانشکده فناوری های نوین پزشکی با حضور رئیس و معاون اداری مالی دانشکده و مسئولانی از امور مالی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده فناوری های نوین پزشکی، روز سه شنبه 28 تیر 99 مراسم تکریم و معارفه رئیس امور مالی دانشکده برگزار شد. در این مراسم از زحمات صدیقه تقوی تقدیر و زهرا عطائی به عنوان سرپرست امور مالی دانشکده معرفی شد.
در ابتدای جلسه، دکتر حسین قنبری، رئیس دانشکده، گفت: نزدیک به سه سال است که در امور مالی شاهد زحمات خانم تقوی بودیم. برای شما آرزوی موفقیت دارم و همچنین خیرمقدم عرض می کنم خدمت خانم عطائی و خوشحالیم که افتخار همکاری با شما را داریم. دانشکده نوپای ما اقتضای خاصی دارد چون در حال توسعه هستیم. خوشبختانه با وجود آقای هشیار در معاونت اداری مالی و روحیه ایشان بتوانیم در این توسعه موفق باشیم. دانشکده عملکرد درخشانی دارد ولی زیرساختها و فضاهای فیزیکی آن ضعیف است. لذا باید تلاش کرد تا با همکاری شما بتوانیم بر این ضعف غلبه کنیم.
در ادامه، علی هشیار، معاون اداری مالی دانشکده، گفت: ضمن تشکر از حضور مسئولان دانشگاه در این مراسم، از زحمات خانم تقوی تشکر و به خانم عطائی خوش آمد میگویم. در بسیاری از سازمانها واحد پشتیبانی و به ویژه واحد امور مالی بالهای یک سازمان و در واقع پیش برنده آن هستند. مطمئنا با توجه به اینکه دانشکده در مسیر جدید خود قرار گرفته و نیاز به همیاری همه جانبه دارد، امور مالی نقش بسزایی را در این پیشرفت خواهد داشت.
بعد از آن، سید مظاهر عاقلی، مشاور رئیس امور مالی دانشگاه، نکاتی را درباره رعایت قوانین و ضوابط آئین نامه های مالی، مواد قانون اساسی، امور مالیاتی وامور بیمه تامین اجتماعی در امور حسابداری گفت و خطاب به رئیس پیشین و فعلی امور مالی دانشکده اظهار امیدواری کرد که هر دو نفر از افراد برجسته هستند و مطمئناً به مواردی که گفته شد اشراف دارند و به آنها عمل می کنند.
سپس، رحمت اله حسنعلی، مشاور رئیس امور مالی دانشگاه، گفت: ضمن تبریک به هر دوی شما باید بگویم که در این تغییر و تحول شما موظف هستید در بازه زمانی مشخص نسبت به تکمیل فرم های تغییر و تحول اقدام کرده و برای امور مالی دانشگاه ارسال کنید.
صدیقه تقوی نیز که به تازگی به عنوان سرپرست امور مالی بیمارستان رازی منصوب شده است، گفت: بارها در طول خدمت این جلسات پیش می آید و دلیلش این است که ما وظایفی داریم که باید انجام بدیم و با تغییر مکان ها تجربیات جدید بیاموزیم. از همکاری آقای هشیار و سایر همکاران در طول مدت خدمتم در این دانشکده تشکر می کنم و به خانم عطائی تبریک می گویم.
زهرا عطائی ضمن تشکر از مسئولان دانشگاه که نکات مالی را گفتند اظهار امیدواری کرد که ان شاءالله با حمایت معاون اداری مالی دانشکده و سایر همکاران واحد حسابداری دانشکده بتوانم به خوبی انجام وظیفه کنم.
این مراسم با اهدای لوح تقدیر به رئیس حسابداری پیشین و گرفتن عکس های ماندگار پایان یافت.

ساناز  عزی ایرانی
تهیه کننده:

ساناز عزی ایرانی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *