محتوای خبری دانشکده فناوری های نوین پزشکی

مراسم تکریم و معارفه معاون بین الملل دانشکده فناوری های نوین پزشکی برگزار شد

با حضور دکتر کردی،‌ معاون بین الملل دانشگاه،‌ مراسم تودیع و معارفه معاون بین الملل دانشکده فناوری های نوین پزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده فناوری های نوین پزشکی، روز چهارشنبه 10 بهمن 97 مراسم تودیع و معارفه معاون بین الملل این دانشکده برگزار شد. در این مراسم دکتر نسرین لطفی از سمت معاونت بین الملل دانشکده تودیع و دکتر سید نصرالله طباطبائی شفیعی به عنوان سرپرست این معاونت معرفی شد.
در ابتدای مراسم دکتر کردی گفت: هدف حوزه بین الملل تبیین جایگاه دانشگاه در منطقه و جهان است و از آنجا که این دانشکده دارای رشته های فناوری های نوین است به مراتب می تواند نقطه اتصال مهمی برای ارتباط با سایر کشورها باشد.
در ادامه دکتر علیرضا احمدیان، رئیس دانشکده، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دکتر لطفی در سال های اخیر، گفت: رویکرد جدید ما در حوزه بین الملل تنها جذب دانشجوی خارجی نیست بلکه شاخص اصلی فعالیت واحد بین الملل این دانشکده یافتن راه های جدید انتقال و دریافت دانش فناوری با کشورهای منطقه و جهان است.
در پایان مدیران گروه های آموزشی از زحمات دکتر لطفی در سالهای اخیر تشکر و برای دکتر طباطبائی در پیشبرد اهداف بین الملل دانشکده آرزوی موفقیت کردند.

ساناز  عزی ایرانی
تهیه کننده:

ساناز عزی ایرانی