محتوای خبری دانشکده فناوری های نوین پزشکی

مراسم معارفه دانشجویان جدید الورود و جشن ورود به دانشکده فناوریهای نوین پزشکی برگزار شد

مراسم معارفه و جشن آغاز سال تحصيلي جديد دانشجويان جديدالورود دانشكده فناوريهاي نوين پزشكي با حضور دكتر احمديان، رييس دانشكده، معاونين، مدیران گروه های آموزشی، اعضاي هيئت علمي و كاركنان آموزش دانشكده در سالن شوراي دانشكده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي دانشكده فناوريهاي نوين پزشكي، مراسم معارفه و جشن آغاز سال تحصيلي دانشجويان جديدالورود دانشكده فناوريهاي نوين پزشكي با حضور دكتر احمديان، رييس دانشكده، معاونين، مدیران گروه ها و اعضاي هيئت علمي گروههاي آموزشی و كاركنان آموزش دانشكده از ساعت 9 تا 11 در سالن شوراي دانشكده برگزار شد.
در اين مراسم دكتر احمديان، ضمن تبريك به دانشجويان به مناسبت موفقيت در آزمون ورودي سال جاري به معرفی دانشکده و موقعیت آن در دانشگاه و بیان اهداف آن در زمینه های علمی و پژوهشی پرداخت.
هم چنین دکتر احمدیان در مورد توسعه آزمایشگاه های دانشکده و بهره مندی دانشجویان از زیر ساخت های بهتر در پیشبرد فعالیت های پایان نامه ای به ذکر نکاتی پرداخت.
در ادامه دكتر قنبري، معاون آموزشي دانشكده نيز ضمن خوشامدگويي به دانشجويان، در خصوص فعالیت های حوزه معاونت آموزشی، توضيحاتي را ارائه كرد و لزوم استفاده از ظرفیت دانشجویان دکتری در برنامه های آموزشی و پژوهشی گروه ها در قالب برنامه دستیار آموزشی – پژوهشی را یاد آور شد.
دکتر قنبری سپس به معرفی مدیران گروه های آموزشی و اعضای هیئت علمی پرداخت. 
در ادامه برنامه معاونین دانشجویی فرهنگی، بین الملل، اداری و مالی و مدیران گروه های آموزشی ورود دانشجویان را خوشامد گفتند. هم چنین در ادامه برنامه نجفی، كارشناس كتابخانه مركزي دانشگاه در خصوص چگونگي استفاده دانشجويان، از كتابخانه ديجيتال و منابع الکترونیک موجود در دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد و برخی از منابع و شیوه استفاده از آنها را معرفی کرد.
در پایان مراسم هدایایی به دانشجویان اهدا شد./ق

کلمات کلیدی
تهیه کننده:

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *