محتوای خبری دانشکده فناوری های نوین پزشکی

ملاقات دکتر حلب چی با اعضای کمیته دانشجویی دانشکده فناوری های نوین پزشکی

معاون دانشجویی دانشگاه گفت: تشکیل و تقویت کانون های دانشجویی در سطح دانشگاه موجب پویایی و نشاط در دانشگاه است.

به گزارش روابط عمومی دانشکده فناوری های نوین پزشکی، در جلسه ای که روز سه شنبه 2 خرداد ماه تشکیل شد، دکتر حلب­چی معاون دانشجویی دانشگاه، دکتر خسروانی معاون دانشجویی دانشکده، دکتر احمدی معاون مالی و اداری دانشکده و اعضای کمیته دانشجویی دانشکده حضور داشتند.
در آغاز دکتر خسروانی معاون دانشجویی دانشکده، ضمن خیر مقدم، هدف از این ملاقات را معرفی دانشجویان فعال و نخبه کمیته دانشجویی به معاونت دانشجویی دانشگاه و بیان طرح ها و برنامه های این کمیته در سال جاری اعلام کرد.
سپس اعضا و مسئولین زیر گروه­های ورزش و نشاط، مسابقات، کرسی های آزاداندیشی، امور خیریه و نیکوکاری و ... به بیان عملکردها و درخواست های خود پرداختند.
دکتر احمدی، معاون مالی و اداری دانشکده در مورد کار دانشجویی مطالبی را مطرح کرد و در خاتمه دکتر حلب­چی معاون دانشجویی دانشگاه، ضمن تبریک سوم خرداد حماسه آزادسازی خرمشهر به پرسش های دانشجویان پاسخ داد.
ایشان تشکیل کانون های دانشجویی را موجب همگرایی و بهره وری بیشتر دانشجویان از توانمندی ها و فعالیت های دانشجویی دانست و اشاره کرد: باید بسیاری از این فعالیت ها در سطح دانشکده ها خلاصه شود و با تشکیل کانون ها ، سایر دانشکده ها هم بتوانند از برنامه هایی که توسط دانشجویان اجراء می­شود در سطح دانشگاه استفاده کنند.
ایشان توصیه کرد: می ­بایست فعالیت ها را با تقویت انگیزش های درونی طوری اداره کنیم که کمتر نیازمند انگیزش های خارجی باشد.
وی ابراز امیدواری کرد که با طرح هایی که در دست اقدام است بتوانیم دانشجویان سایر دانشکده ها را نیز که در حوزه های علمی و پژوهشی قوی هستند را در حوزه های فرهنگی جذب کنیم.
در خاتمه دکتر حلب چی از توانایی برای تشکیل کمیته دانشجویی در دانشکده فناوری های نوین پزشکی و زحمات دکتر خسروانی تشکر کرد.

کلمات کلیدی
تهیه کننده: