محتوای خبری دانشکده فناوری های نوین پزشکی

نشست صمیمانه کارکنان دانشکده فناوری های نوین پزشکی با هیأت رئیسه دانشکده بمناسبت گرامیداشت روز کارمند

هیأت رئیسه دانشکده به مناسبت گرامیداشت روز کارمند از کارکنان دانشکده تجلیل و قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده فناوری های نوین پزشکی، در نشستی صمیمی که به مناسبت روز کارمند با حضور تمامی کارمندان در سالن شورای دانشکده فناوری های نوین پزشکی برگزار شد هیأت رئیسه دانشکده هر یک به نوبه خود از زحمات خالصانه کارمندان خدوم دانشکده تشکر کردند.
دکتر احمدیان رئیس دانشکده پیشرفت های انجام شده و توسعه دانشکده را مرهون زحمات و تلاش­های کارکنان دانشکده دانست. ایشان افزایش فضای فیزیکی و نقل و انتقالات محل استقرار گروه­های آموزشی، معاونت ­ها و کلاس­ های درس در مدتی کوتاه را نشان دهنده وفاق و همدلی خانواده دانشکده دانست.
در ادامه دکتر احمدی معاون مالی و اداری دانشکده از زحمات تک تک کارمندان تشکر کرد بویژه اینکه علیرغم توسعه فضای فیزیکی و افزایش حجم کارها، تعداد کارمندان افزایش نیافته و این افزایش حجم کار بر دوش کارکنان بوده است.
دکتر خسروانی معاون فرهنگی و دانشجویی، ضمن تبریک و تهنیت روز کارمند گفت: کارکنان شاغل در دانشگاه به تربیت نیروهای متخصص کشور کمک می کنند و این امر بسیار ارزشمند است. ایشان تفاوت جهان سوم با کشورهای توسعه یافته را در میزان ساعات کار مفید کارکنان دانست و افزود اگر معاون فرهنگی و دانشجویی با یک کارمند موفق شده است در جشنواره ابن سینا از نظر میزان حضور دانشجویان مقام اول را در دانشگاه کسب کند، مؤید کار و تلاش خستگی ناپذیر کارکنان است.    
دکتر آی معاون آموزشی و دکتر فریدی معاون پژوهشی نیز روز کارمند را تبریک گفتند و در خاتمه به قید قرعه جوایزی به کارکنان اهدا شد.

تهیه کننده:

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *