محتوای خبری دانشکده فناوری های نوین پزشکی

نشست مدیران گروه های آموزشی دانشکده فناوری های نوین پزشکی با مدیران بخش های مجتمع بیمارستانی امیراعلم

در پی امضای تفاهم نامه همکاری علوم پایه و بالین دانشکده فناوری های نوین پزشکی و مجتمع بیمارستانی امیراعلم، مدیران گروه های آموزشی این دانشکده با مدیران بخش های مجتمع بیمارستانی امیراعلم دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده فناوری های نوین پزشکی، روز چهارشنبه 26 آذر 99، در نشستی مدیران گروه های آموزشی این دانشکده با مدیران بیمارستان امیراعلم در زمینه همکاری های علوم پایه و بالین تبادل نظر کردند.
در ابتدای این نشست علی هشیار، معاون اداری مالی دانشکده، ضمن خیرمقدم از حاضرین در جلسه خواست که در رابطه با نیازهای بیمارستان و کمک هایی که دانشکده می تواند انجام دهد تبادل نظر کنند.

در ادامه دکتر جعفر آی، معاون آموزشی دانشکده، نیازهای بیمارستان را که توسط دکتر عرفانیان، نماینده بیمارستان امیراعلم، برای دانشکده ارسال شده بود را مطرح کرد تا هر یک از مدیران  گروه های آموزشی اعلام کنند که در کدام زمینه می توانند کار کنند.
در ادامه مقرر شد تک تک موضوعات مطرح شود و هر مدیری در این جلسه بگوید که در کدام موضوع می تواند فعالیت کند. نیازهای بیمارستانی در حیطه ساخت متریال های استخوانی، پودر استخوان، چسب های بافتی، ساخت ابزارهای مورد مصرف پزشکی و تولید فاکتورهای رشد جهت استفاده در کشت حلزون می باشد. در مقابل مدیران گروه های مهندسی بافت، علوم اعصاب و مطالعات اعتیاد، علوم سلولی کاربردی و پزشکی مولکولی و نیز نماینده گروه نانوفناوری پزشکی آمادگی خود را برای همکاری در باب موضوعات مطرح شده اعلام کردند.

پس از تبادل نظر طرفین در این نشست، دکتر مهدی تهرانی دوست، مشاور بالین هیات رئیسه دانشکده، گفت: خیلی خوب است که این همکاری به مرحله عملیاتی نزدیک شده است. یکی از سوالات اساسی که مدیران همیشه داشتند این بود که نیازهای بالین در چه حوزهایی است که ما بتوانیم پتانسیل خودمان را در آن مسیر به کار ببریم. این جلسه بسیار خوب پیش رفت و از این به بعد باید به صورت اجرایی پیش برویم.
در پایان مقرر شد کمیته های تخصصی توسط مدیران گروه های آموزشی و مدیران بخش های بیمارستانی در حیطه موضوعات مشخص بر اساس تقویم تشکیل شود. همچنین یک نماینده از هیئت رئیسه دانشکده و یک نماینده از هیئت رئیسه بیمارستان در این کمیته های تخصصی حضور خواهند داشت.

ساناز  عزی ایرانی
تهیه کننده:

ساناز عزی ایرانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *