محتوای خبری دانشکده فناوری های نوین پزشکی

وبینار From Free will to Agency دانشکده فناوری های نوین پزشکی برگزار شد

وبینار From Free will to Agency با همکاری گروه علوم اعصاب و مطالعات اعتیاد دانشکده فناوری های نوین پزشکی و با سخنرانی از دپارتمان علوم شناختی دانشگاه هانور آمریکا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده فناوری های نوین پزشکی، اول آبان 1400 وبینار “From Free will to Agency” با همکاری گروه علوم اعصاب و مطالعات اعتیاد دانشکده فناوری های نوین پزشکی و با سخنرانی پروفسور Adina L. Roskies، از دپارتمان علوم شناختی دانشگاه هانور آمریکا برگزار شد.
در این وبینار اساتید مختلفی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و همچنین سایر دانشگاه ها حضور داشتند، و در انتها نیز دانشجویان سوالات خود را با سخنران این برنامه در میان گذاشتند.
هدف از برگزاری این سری از وبینارها توسعه و تقویت روابط، تعاملات و تبادلات آکادمیک درعرصه های بین المللی و توسعه آموزش مجازی، ارتباط  و همکاری مشترک با اساتید خارجی و بررسی آخرین مقالات علمی آنها، ارتقای علمی اساتید و دانشجویان، تشویق و توسعه انگیزه اعضای هیئت علمی به برگزاری دوره ها و آموزش های مجازی مشترک با خارج از کشور  و معرفی دانشکده در حوزه بین الملل می باشد.

ساناز  عزی ایرانی
تهیه کننده:

ساناز عزی ایرانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *