محتوای خبری دانشکده فناوری های نوین پزشکی

پنل «چالش های آموزش و فراگیری در دوره تحصیلات تکمیلی از منظر استادان و دانشجویان» برگزار می شود

پنل چالش های آموزش و فراگیری در دوره تحصیلات تکمیلی از منظر استادان و دانشجویان با حضور معاون آموزشی دانشگاه، رئیس و استادان دانشکده فناوری های نوین پزشکی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده فناوری های نوین پزشکی، دوشنبه 10 خرداد 1400 از ساعت 9 تا 12 دفتر توسعه آموزش دانشکده فناوری های نوین پزشکی پنلی با عنوان "چالش های آموزش و فراگیری در دوره تحصیلات تکمیلی از منظر استادان و دانشجویان" برگزار می شود.
دکتر نسیم وثوقی، مدیر دفتر توسعه آموزش دانشکده فناوری های نوین پزشکی، درباره برگزاری این پنل گفت: یکی از جنبه های خاص دانشکده فن آوری های نوین پزشکی، پذیرش دانشجویان صرفا در مقاطع تحصیلات تکمیلی است. گذراندن دوره تحصیلات تکمیلی چه از جنبه یادگیری برای دانشجویان و چه از جنبه آموزش برای استادان، چالش ها و مسائل خاص خود را دارد که تامل و تعمق بسیاری را می طلبد. در همین راستا دفتر توسعه آموزش دانشکده با همراهی کارگروه دانشجویی خود در نظر دارد تا این پنل را  با حضور دکتر امیرعلی سهراب پور، معاون آموزشی دانشگاه، دکتر حسین قنبری، رئیس دانشکده و معاونان و استادان این دانشکده برگزار کند.
وی در پایان گفت: در این پنل که دانشجویان نیز حضور خواهند داشت، چالش های خاص دوره تحصیلات تکمیلی از منظر استادان و دانشجویان به بحث گذاشته خواهد شد. اگر دانشجویی دغدغه ای در خصوص تحصیل در این مقطع دارد و علاقه مند به طرح و تبادل نظر با سایر دانشجویان و استادان است، فرصت شرکت در این پنل را از دست ندهد. منتظر حضور همه شما و شنیدن نظرات شما هستیم.

لینک ورود به پنل

نام کاربری و رمز عبور:

Meeting ID: 839 9325 7026    

Passcode: 538937

ساناز  عزی ایرانی
تهیه کننده:

ساناز عزی ایرانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *