محتوای خبری دانشکده فناوری های نوین پزشکی

کسب جایزه پایان نامه پنج دقیقه ای دانشجویی توسط دانشجوی دانشکده فناوری های نوین پزشکی

فاطمه معدنی دانشجوی مقطع دکتری تخصصی نانوفناوری پزشکی برگزیده سومین دوره پایان نامه های پنج دقیقه ای دانشجویی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده فناوری های نوین پزشکی، 7 اردیبهشت 1400، فاطمه مدنی، دانشجوی مقطع دکتری تخصصی نانوفناوری پزشکی این دانشکده برگزیده سومین دوره پایان نامه های پنج دقیقه ای دانشجویی شد.
فاطمه معدنی در این باره گفت: این مسابقه سه سال متوالی است که توسط دانشکده پزشکی برگزار می شود که دو سال اول آن صرفاً در سطح دانشکده پزشکی بود ولی امسال در سطح دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد. روند مسابقه بدین شکل است که همه شرکت کنندگان ویدئویی 5 دقیقه ای ضبط کردند و در آن پایان نامه خود را ارائه و ارسال کردند. تعداد شرکت کنندگان حدود 100 نفر بودند که من جز 8 نفر برگزیده بودم.
وی در ادامه گفت: استاد راهنمای اول من دکتر مسعود خسروانی، استاد راهنمای دوم دکتر مهدی آدابی و مشاوران این پایان نامه دکتر سیدمهدی رضایت و دکتر محمود حاجی قاسم هستند. این پایان نامه در رابطه با بهبود داروهای شیمی درمانی برای درمان تومور مغزی است. در این پایان نامه که در حال انجام است دو داروی شیمی درمانی که بسیار پرکاربرد هستند را در یک نانوذره بارگذاری کردیم تا بتوانیم از سد خونی مغزی عبور دهیم. هدف انجام این پروژه این است بتوانیم نانوذراتی تهیه کنیم که برای درمان تومورهای مغزی کاربرد داشته باشند.
این مراسم با حضور دکتر امیرعلی سهراب پور، معاون آموزشی دانشگاه، دکتر شهریار نفیسی، رئیس دانشکده پزشکی و مسئولان دیگری از دانشکده پزشکی برگزار شد و در آن به 8 نفر برگزیده لوح تقدیر به همراه جوایزی تقدیم شد.

ساناز  عزی ایرانی
تهیه کننده:

ساناز عزی ایرانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *