محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

ارائه برنامه تشکل های دانشجویی در جلسه شورای فرهنگی دانشکده

روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي تهران: جلسه شوراي فرهنگي دانشكده با حضور اعضاي شورا و نمايندگان تشكل هاي دانشجويي برگزار شد.

گالري عكس
به گزارش روابط عمومي دانشكده پرستاري و مامايي، در جلسه شوراي فرهنگي كه 18 خردادماه با حضور اعضا و نماينده تشكل هاي دانشجويي برگزار شد؛ محمدرضا موقري عضو هيات علمي گروه آموزشي روانپرستاري به ارائه سخنراني در خصوص بصيرت پرداخت.
فاطمه رحيمي كيان، معاون دانشجويي و فرهنگي نيز ضمن تصديق صحبت هاي ارائه شده با اشاره به جلسه هم انديشي اساتيد و حضور دكتر اصفهاني گفت: كساني كه در علوم پزشكي هستند اگر سوابق را نگاه كنيد بايد چند علم از جمله علم فقه، حديث و اخلاق را مي گذراندند. در واقع هر كس كه به سراغ علم حكمت مي رفت علم منطق و علم طبيعي را نيز مي دانست.
وي به نقل از دكتر اصفهاني در گام اول تقوا به معناي پرهيز از گناه و محرمات، اجتهاد و نهايت تلاش براي مراقب از بيمار را بارزه اصلي يك حكيم برشمرد.
در اين جلسه كه با تمركز بر برنامه هاي تشكل هاي دانشجويي شكل گرفت؛ شاهسون نماينده كانون مهدويت دانشكده از عيادت بيماران بستري در بيمارستان هاي امام خميني (ره)، وليعصر و مركز طبي كودكان در نيمه شعبان به عنوان اقدام جديد كانون ياد كرد.
حسيني نژاد، نماينده انجمن اسلامي نيز در اين نشست برگزاري دوره هاي كتاب خواني، كارگاه آموزشي عكاسي با موبايل، كافه خبر، برنامه هاي مشترك با انجمن اسلامي كل را از برنامه هاي اجرا شده توسط اين تشكل برشمرد و به برنامه هايي چون بازديد از موزه ها، كارگاه هاي فرهنگي آموزشي، حلقه هاي مطالعاتي، حلقه هاي شعرخواني با همكاري كانون ژيك، برگزاري دوره هاي كتاب خواني با همكاري كانون ژيك به عنوان برنامه هاي آتي انجمن اشاره كرد.
كوشانفر، نماينده صندوق خيريه فانوس رونمايي از صندوق خيريه فانوس همكاري در نقاشي و بازسازي يك مدرسه ابتدايي را مهم ترين اقدام اين كانون دانست و از شركت كانون خيريه در برنامه هايي چون بازارچه خيريه مركز طبي كودكان، كنگره كودكان در مرداد و شهريور، روز جهاني غذا در مهر ماه، برگزاري تئاتر به مناسبت روز دانشجو، كنسرت موسيقي سنتي براي شب يلدا و برگزاري روز پرستار خبر داد.
رحيمي كيان برنامه هاي اجرايي شده در تشكل هاي دانشجويي را هم راستا با برنامه هاي چهارساله دانشكده و در جهت ارتقاي تعهد حرفه اي و بصيرت معنوي دانست.
توكلي نماينده كانون ژيك برگزاري كارگاه هاي شعر خواني، داستان خواني،‌ شب شعر، نمايشگاه مطبوعات طنز و شب شعر طنز را عملكرد اين كانون عنوان كرد.
آقايي نيز به نمايندگي از كانون زبان به ارائه توضيحاتي درخصوص برگزاري جشنواره ورزشي دانشجويان پرداخت.
خديجه زارعي، عضو هيات علمي گروه آموزشي پرستاري كودكان و مراقبت هاي ويژه نوزادان برگزاري برنامه هايي چون  جشنواره دست هاي شفابخش، كارايي هنر در پرستاري،‌ تداوم جلسات مشترك با دانشجويان، تشكيل ان جي او هاي مراقبت هاي هنري و ‌برگزاري كارگاه هاي خودشناسي و اعتماد به نفس را به شورا پيشنهاد داد.
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم