محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

ارزیابی تیم صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه از دانشکده پرستاری و مامایی

ارزیابان دفتر صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه به سرتیمی دکتر حیدری از دانشکده پرستاری و مامایی بازدید کردند.

گالری عکس 

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، روز سه شنبه 19 بهمن ماه ارزیابان دفتر صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه از دانشکده پرستاری و مامایی بازدید کردند. 
دکتر حیدری، سر تیم ارزیابی صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه، هدف از این بازدید را ارزیابی و اختصاص امتیاز به واحدهای دانشگاه مبتنی بر شاخص های صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه عنوان کرد.
وی با اشاره به ارزیابی صورت گرفته توسط دفتر صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه در سال 94 و کسب رتبه سوم توسط دانشکده پرستاری و مامایی در بین دانشکده های دانشگاه، روند فعالیت های دانشکده پرستاری و مامایی را قابل توجه دانست.
فولادی، کارشناس ارشد تیم ارزیاب به طرح شاخص های مورد نظر کمیته صیانت حقوق شهروندی پرداخت و خواستار ارایه گزارش دانشکده از فعالیت های انجام شده در سال 95 در حیطه شاخص های مورد نظر شد.
شیما سادات عطری، مدیر روابط عمومی و مسئول کمیته صیانت از حقوق شهروندی نیز گزارشی مستند از فعالیت های دانشکده در راستای صیانت از حقوق شهروندی و طرح تکریم ارباب رجوع ارائه کرد.
ارزیابان صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه در ادامه با حضور در ساختمان پرستاری، کلاس های دانشجویی، نمازخانه، سرویس های بهداشتی، آزمایشگاه، کتابخانه، آلاچیق، بوفه و سلف سرویس دانشجویان از امکانات موجود برای ارباب رجوع بازدید کردند.
گفتنی است در این بازدید، دکتر حیدری، مهندس شایگان و فولادی از تیم بازرسی صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه، هادی سیف معاون اداری و مالی دانشکده، منصوره مرادی رئیس امور اداری، فاطمه غنودی مسئول كميته راهبردي سازمان مجازي، شیما سادات عطری مدیر روابط عمومی و مسئول کمیته صیانت از حقوق شهروندی دانشکده و حسن خرمی مسئول خدمات دانشکده حضور داشتند.

خبرنگار: شیما سادات عطری
عکس: حسین اکبریان 

شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری