محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

استقبال صمیمانه از دانشجویان نو ورود سال تحصیلی 1401 در دانشکده پرستاری و مامایی

با حضور رئیس و معاونان و مدیران دانشکده پرستاری و مامایی از دانشجویان نوورود سال تحصیلی 1401 استقبال شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی، با حضور دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی رئیس دانشکده، دکتر هومن شهسواری معاون آموزشی، دکتر فاطمه حاجی بابایی معاون دانشجویی فرهنگی و دکتر سریه پورتقی مدیر تحصیلات تکمیلی دانشکده 11 مهر ماه 1401 در مقابل غرفه بسیج دانشجویی، کانون قرآن و عترت  و مهدویت با اهدای شاخه گل ازدانشجویان نورورد استقبال و با والدین آنها گفتگوی صمیمانه انجام گرفت. در این دیدار والدین به عمده نگرانی خود نسبت به شرایط اقامت و خوابگاه دانشجویان پرداختند و خواستار رفع مشکلات در این زمینه شدند .
در ادامه دکتر نیکبخت نصرآبادی ضمن اطمینان خاطر دادن به والدین در رفع مشکلات، تاکید کرد که تامین امنیت و سلامت دانشجویان از ارکان بسیار مهم و ضروری است که دانشکده و دانشگاه در این امر اهتمام ویژه دارند و همچنین با تلاش شبانه روزی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه به زودی مشکلات خوابگاه دانشجویان شهریه پرداز هم مرتفع می شود.
در برنامه خوش آمدگویی دانشکده علاوه بر کارشناسان اداره آموزش دانشجویان ترم های قبلی و همچنین تشکل های بسیج دانشجویی، کانون قرآن و عترت و مهدویت به راهنمایی والدین و دانشجویان پرداخته و به سوالات آنها پاسخ دادند.

سمیه عطایی
تهیه کننده:

سمیه عطایی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *