محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

در دانشکده پرستاری و مامایی صورت گرفت:

اعطای گواهینامه بین المللی دوره تخصصی کوتاه مدت مشاوره درمانی با حضور مشاور عالی معاون بین الملل دانشگاه

گواهی نامه بین المللی دوره تخصصی کوتاه مدت مشاوره درمانی در حضور دکتر خامی به دو استادیار از کشور عراق اعطا شد .

گالری عکس 

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛ در اختتامیه دوره یک ماهه تخصصی مشاوره درمانی که روز چهارشنبه ۲۷ دی ماه 96 برگزار شد؛ در حضور دکتر خامی مشاور عالی معاون بین الملل و دکتر شعبانی مدیر توسعه بین الملل دانشگاه گواهی نامه پایان دوره کوتاه مدت مشاوره درمانی به دو استادیار از کشور عراق اعطا شد.
این دوره کوتاه مدت تخصصی برای اولین بار در دانشکده پرستاری و مامایی و توسط گروه روانپرستاری و معاونت بین الملل دانشکده به مدت یک ماه و با شرکت دکتر عبدالقادر و دکتر طه از دانشگاه های هاولر و سلیمانیه اقلیم کردستان عراق برگزار شد.
در این دوره تیم بین رشته ای شامل روانپزشکی، روانشناسی و روانپرستاری همکاری داشتند.
دکتر خامی ضمن استقبال از برگزاری این دوره و دوره های مشابه از افزایش تعاملات و ارتباطات بین المللی دو کشور استقبال کرد.
وی برگزاری دوره های کوتاه مدت تخصصی، تبادل استاد و دانشجو را از جمله مهم ترین اقدامات آینده دانست.
دکتر نیکبخت نصرآبادی رییس دانشکده نیز ضمن ابراز رضایت از دوره یاد شده ابراز امیدواری کرد که تعاملات بین المللی استمرار و تقویت یابد.
دکتر سیلانی معاون بین الملل نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور شرکت کنندگان این دوره کوتاه مدت خواستار ارائه نظرات درخصوص دوره یاد شده و طرح پیشنهادات برای تدوام همکاری ها بین دو دانشگاه شد.
دکتر نوغانی معاون دانشجویی و فرهنگی و  مدیر گروه روانپرستاری و دکتر قدیریان عضو هیات علمی این گروه نیز با تاکید بر تخصصی و بین رشته ای بودن این دوره از همکاری دکتر محمدی، دکتر شاه منصوری و دکتر رحیمی در همکاری در تدریس این دوره قدردانی کردند.  
دکتر طه و دکتر عبدالقادر نیز با قدردانی از مهربانی و مهمان نوازی دانشکده در این مدت از برگزاری این دوره قدردانی کرده و آن را دوره ای پیشرفته و آموزنده توصیف کردند.
در بازدید از معاونت بین الملل دانشکده نیز با حضور  مهمانان گواهی دو شرکت کننده و مدرسین این دوره نیز  به آنها اهدا شد.
خبرنگار: شیما سادات عطری
عکس: حسین اکبریان 

شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری