محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

انتصاب دکتر آرزو راستی به عنوان مسئول مرکز رشد فنآوری سلامت شعبه دانشکده پرستاری و مامایی

دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی در ابلاغی دکتر آرزو راستی را به عنوان مسئول مرکز رشد فناوری سلامت شبه ی دانشکده پرستاری و مامایی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی، دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی در ابلاغی دکتر آرزو راستی را به عنوان مسئول مرکز رشد فناوری سلامت شبه ی دانشکده پرستاری و مامایی منصوب کرد. متن ابلاغ به شرح زیر است: 


سرکار خانم دکتر آرزو راستی
استادیارمحترم گروه داخلی و جراحی


با سلام واحترام
       باعنایت به مراتب تعهد و توانمندی های سرکارعالی و نظر به پیشنهاد معاون محترم پژوهشی دانشکده، به موجب این ابلاغ ضمن حفظ وظایف آموزشی، به مدت دو سال به عنوان " مسئول مرکز رشد فناوری سلامت شعبه دانشکده پرستاری و مامایی" منصوب می شوید. انتظار می رود در برنامه های خود سیاستگزاری و تشویق اعضای هیات علمی و دانشجویان برای اجرای پژوهش های کاربردی و محصول محور و عقد قراردادهای تحقیقاتی به منظور تقویت ارتباط با صنعت و جامعه و کمک به تاسیس شرکت های دانش بنیان در زمینه سلامت را مد نظر قراردهید. امید است با استفاده از توان جمعی و تعامل سازنده با اساتید، دانشجویان و همکاران در پیشبرد اهداف دانشکده در این حوزه  بیش از پیش موفق باشید.

دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی 
رئیس دانشکده 
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *