محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

در برنامه نذر کتاب، نشر دانایی صورت گرفت

اهدای کتاب به کتابخانه فرهنگی دانشکده پرستاری و مامایی

هیات رئیسه دانشکده، رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه در دانشکده و نمایندگان تشکل های دانشجویی با اهدای کتاب در برنامه نذر کتاب، نشر دانایی شرکت کردند.

گالری عکس 
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، اعضای هیات رئیسه، رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه در دانشکده به همراهی نمایندگان تشکل های دانشجویی در اقدامی نمادین روز دوشنبه 17 آبان، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با حضور در کتابخانه دانشکده با اهدای کتاب های فرهنگی به تکمیل این بخش کمک کردند.
دکتر زیبا تقی زاده، معاون پژوهشی دانشکده با تاکید بر لزوم تکمیل بخش فرهنگی کتابخانه، رشد همه جانبه را حق دانشجویان دانست و گفت: فرهنگ ورای علم است و علم بدون فرهنگ کفایت نمی کند.
دکتر تقی زاده رشد منحصر در یک زمینه علمی را رشدی سرطان گونه توصیف کرد و گفت: انسان باید رشد همه جانبه داشته باشد. نیاز است دانشجویان ما نیز برای رشد در تمامی جنبه های انسانی با تاریخ و فرهنگ کشورشان نیز آشنا شوند.
دکتر محمد علی چراغی، رئیس دانشکده نیز فرهنگ را مجموعه ای از پندار، گفتار و کردار تعریف کرد و تدوین شعار آرمانی دانشکده مبنی بر طهارت در پندار، لطافت در گفتار و ظرافت اخلاق مدار دانایی محور در رفتار را بر همین اساس دانست.
وی با اشاره به الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی و تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث ساحت های این مدل مبتنی بر فکر، علم، زندگی و معنویت، بر عقلانیت، معنویت و اخلاقیات تاکید کرد.
در ادامه حضار کتاب های اهدایی خود را معرفی و به بخش فرهنگی اعطا کردند.
خبرنگار: شیما سادات عطری
 
عکس: حسین اکبریان 

کلمات کلیدی
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری