محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

بازدید رئیس دانشگاه کابل و هیات همراه از دانشکده پرستاری و مامایی

دکتر شیرین آقا ظریف به همراه مسوولین مرکز تحقیقات سلامت غضنفر و شرکت Conceil Sante از دانشکده پرستاری و مامایی بازدید کردند.

گالری عکس 

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، در این بازدید که عصر روز یکشنبه ۸ اسفندماه به انجام رسید، دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی، معاون بین الملل دانشکده ضمن خوشامدگویی به هیات مهمان از کشور دوست و همسایه بر قرابت فرهنگی دو کشور ایران و افغانستان تاکید کرد و حسن همجواری دو کشور را فرصتی برای انتقال دانش و تبادلات علمی بین دو کشور دانست.
وی با اشاره به جذب دانشجویان افغان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در قالب تفاهم نامه منعقده فی مابین دانشگاه علوم پزشکی تهران و وزارت علوم افغانستان، برای جذب دانشجویان افغان در دوره دکتری نیز ابراز امیدواری کرد.
دکتر افسانه صدوقی اصل، مدیر توسعه روابط بین الملل دانشکده در ادامه به ارائه توضیحاتی درخصوص تاریخچه شکل گیری دانشکده پرستاری و مامایی تهران و امکانات و ظرفیت های آن پرداخت.
وی از برگزاری دوره های کوتاه مدت، تبادل استاد و دانشجو، همکاری های مشترک تحقیقاتی، برگزاری کارگاه های بین المللی آن لاین و سایر موضوعات مرتبط به عنوان بسترهای موجود دانشکده برای همکاری های بین المللی نام برد.
دکتر شیرین آقا ظریف، رییس دانشگاه کابل نیز با معرفی اجمالی از این دانشگاه به ظرفیت های موجود برای همکاری های علمی، تحقیقاتی و آموزشی اشاره کرد.
در ادامه معاونین و مدیران گروه های اموزشی دانشکده نیز به ارایه توضیحاتی درخصوص واحدهای درسی، مقاطع تحصیلی، امکانات و ظرفیت های دانشکده پرستاری و مامایی تهران پرداختند.
هیات اعزامی افغانستان بعد از اتمام نشست از واحدهای آزمایشگاه، کتابخانه، IT و کلاس های آموزشی بازدید کردند.

خبرنگار: شیما سادات عطری
عکس: حسین اکبریان 

شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری