محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

بحث و تبادل نظر درخصوص راهنمای رفتار حرفه ای پرستاری و مامایی در جلسه تعهد حرفه ای

جلسه تعهد حرفه ای با هدف بحث و تبادل نظر درخصوص راهنمای رفتار حرفه ای پرستاری و مامایی برگزار شد.

گالری عکس 

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛ در این نشست که شنبه 12 تیرماه 95 برگزار شد، دکتر مهرناز گرانمایه، مدیر دفتر پایش و ارزشیابی دانشکده و مسئول پیگیری تعهد حرفه ای در دانشگاه هدف از برگزاری این نشست را بحث و تبادل نظر و ارائه نظرات درخصوص راهنمای رفتار حرفه ای و خروجی این جلسه را ارائه پیش نویس تایید شده به دانشگاه جهت تصویب و اجرای آن در آموزش و بالین عنوان کرد.
دکتر محمد علی چراغی، رئیس دانشکده نیز با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گزارشی از روند تدوین راهنمای رفتار حرفه ای در دانشکده پرستاری و مامایی تهران ارائه داد.
وی با اشاره به ابلاغ تهیه راهنمای حرفه ای از 19 خرداد ماه سال گذشته؛ از هم اندیشی با مدیران گروه های آموزشی و برگزاری نشست های تخصصی در شورای آموزش دانشکده برای تهیه راهنمای حرفه ای و تصویب نهایی آن در هیات رئیسه دانشکده سخن گفت.
وی خاطر نشان کرد: در تهیه این راهنما به آئین نامه اخلاق پرستاری ایران، کدهای اخلاق حرفه مامایی و راهنمای رفتار حرفه ی پزشکی استناد شده است.
رئیس دانشکده پرستاری و مامایی همچنین از ارسال پیش نویس اولیه راهنما به دانشگاه و کسب نظرات اصلی دانشگاه در شهریور ماه 94 خبر داد.
گفتنی است مدعوین بعد از بحث و تبادل نظر در قالب دو گروه پرستاری و مامایی راهنمای رفتار تعهد حرفه ای را بررسی و نظرات خود را اعلام کردند.
توضیح این که در این جلسه هیات رئیسه، مدیران گروه های آموزشی، اعضای هیات علمی دانشکده در مبحث اخلاق، تعدادی از همکاران معاونت درمان دانشگاه، پرستاران شاغل در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان نمایندگان بالین و فاطمه پولادی، نماینده مدیر پرستاری دانشگاه نیز حضور داشتند./ق

خبرنگار: شیما سادات عطری
عکس: حسین اکبریان 

کلمات کلیدی
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری