محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

در نشست مشترک دانشکده پرستاری و مامایی و هیات اعزامی از دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه عراق صورت گرفت:

برنامه ریزی برای اجرای مشترک برنامه های کوتاه مدت تخصصی برای پرستاران سلیمانیه

نشست مشترک اعضاء هیات رئیسه، مدیران گروه و رابطین بین الملل دانشکده پرستاری و مامایی با نمایندگان دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه عراق 16 اردیبهشت ماه برگزار شد.

گالری عکس 

به گزارش دانشکده پرستاری و مامایی؛ نشست مشترک اعضاء هیات رئیسه، مدیران گروه و رابطین بین الملل دانشکده پرستاری و مامایی با نمایندگان دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه عراق با رئیس دانشکده، معاون بین الملل و تعدادی از مدیران گروه و رابطین بین¬الملل گروههای مرتبط آموزشی دانشکده و دکتر فاضل احمد محی الدین، دکتر مریوان عبدالله و دکتر سالار ابراهیم علی از دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه برگزار شد. 
در این جلسه که با موضوع اجرای مشترک برنامه های کوتاه مدت تخصصی برای پرستاران سلیمانیه صورت گرفت؛  دکتر نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده به توضیح توانمندی دانشکده در ارائه و اجرای رشته مقطع های مختلف پرداخت و در ادامه درخصوص جزئیات برنامه و ابهامات موجود در برنامه درخواستی سلیمانیه از جمله زمان یکساله برای ارائه 60 واحد درسی و عمومی بودن آن بحث و تبادل نظر شد.
با توجه به اهداف برنامه که ارائه سطح بالاتری از خدمات تخصصی به جامعه ی مددجویان عنوان شده بود؛ پیشنهاد شد به جای دوره یکساله عمومی پرستاری، درخواست آنها به دوره یکساله تخصصی پرستاری همسو با یکی از رشته های کارشناسی ارشد مرتبط و موجود دانشکده تغییر یابد.
در این جلسه توافق شد تا پایان ماه می 2019 دانشکده ماژول های آموزشی مرتبط با دوره های کوتاه مدت تخصصی برای پرستاران شاغل در سلیمانیه عراق را به دانشگاه سلیمانیه ارائه نموده و در صورت توافق نهایی، در سپتامبر سال جاری اولین دوره از فراگیران پذیرش شوند.
توضیح این که تصمیم گیری در مورد شرایط اقامت، هزینه های پرداختی و سایر امور مالی مربوط به این همکاری، به معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران محول شد.

شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری