محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

برگزاری اولین جلسه کارگروه اجتماعی دانشکده پرستاری و مامایی با حضور نماینده امور بانوان شهرداری تهران

دکتر نیکبخت تشکیل مجمع خیرین دانشکده را اولین اقدام صورت گرفته در حوزه اجتماعی دانست و از روند فعالیت آن ابراز رضایت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛ اولین جلسه کارگروه اجتماعی دانشکده پرستاری و مامایی با حضور نماینده امور بانوان شهرداری تهران سه شنبه 8 خرداد ماه برگزار شد.
دکتر نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده در این جلسه با اشاره به اضافه شدن معاونت اجتماعی به عنوان معاونتی مستقل به ساختار مدیریتی دانشگاه در سیستم جدید مدیریتی و ورود دانشگاه به بحث اجتماعی شدن سلامت؛ از افزودن عنوان اجتماعی به معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده سخن گفت.
رئیس دانشکده با اشاره به لزوم آماده سازی ساختار مناسب برای این معاونت از تدوین رئوس برنامه های اجتماعی در برنامه چهارساله دانشکده در ذیل برنامه های معاونت دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی خبر داد و بر تنظیم فعالیت های کارگروه برای دستیابی به اهداف و برنامه های این سند تاکید کرد.
 وی در ادامه به ترکیب این کارگروه متشکل از اساتید، دانشجویان، نمایندگان سایر سازمان ها و نهادهای مردم نهاد از حضور نماینده شهرداری تهران اشاره کرد و خواستار مشارکت بیشتر ذی نفعان در این کارگروه شد.
وی گفت: هر چه دامنه فعالیت و مشارکت گسترده تر باشد؛ بی شک نتایج بهتری حاصل خواهد شد.
 دکتر نیکبخت با اشاره به تشکیل مجمع خیرین دانشکده به عنوان اولین اقدام اساسی صورت گرفته در حوزه اجتماعی از روند فعالیت این مجمع ابراز رضایت کرد.
 در ادامه جلسه دکتر فاطمه خوشنوا، مدیر دفتر ریاست دانشکده به ارائه رئوس برنامه های اجتماعی در برنامه چهارساله دانشکده پرداخت.
معاون مدیرکل بانوان شهرداری تهران نیز خواستار ارائه آئین نامه کارگروه اجتماعی به اعضاء و تهیه ماتریس برای تعیین اقدامات هر حوزه و ایجاد هم افزایی شد.
 
خبرنگار: شیما سادات عطری 
عکس: حسین اکبریان 
کلمات کلیدی
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری