محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

تاکید بر نقش سیاست گذاری و نظارت شوراها در جلسه شورای آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی

دکتر نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی: سیاست ما سیاست درهای باز است؛ همه باید بتوانند حرفشان را بزنند.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛ در جلسه شورای آموزشی که روز سه شنبه 14 آذرماه با حضور معاونین، مدیران گروه های آموزشی و اعضای شورای آموزشی برگزار شد؛ دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی در اولین حضورش به عنوان رئیس دانشکده، مجددا بر لزوم چابک سازی و تفویض اختیار به گروه های آموزشی تاکید کرد.
وی خواستار همراهی گروه های آموزشی با مدیریت دانشکده و رعایت استانداردهای در انجام امور مربوطه شد و گفت: گروه های آموزشی باید این ظرفیت را از خودشان نشان دهند که کارهایی اصولی و با پرداختن به استانداردهای مورد انتظار انجام دهند.
وی خطاب به مدیران گروه های آموزشی از آنها خواست تساهل و تسامح را در انجام امور مربوط به گروه کنار بگذارند.
دکتر نیکبخت ضمن تاکید بر تفویض اختیار به گروه های آموزشی؛ سیاست گذاری و نظارت بر کار گروه های آموزشی را سازوکار اصلی شوراها دانست.
رئیس دانشکده از جاری سازی سیاست درهای باز در مدیریت جدید خبر داد و گفت: فضا برای حرف زدن باز است؛ ما نگران تکثر نیستیم. همه باید بتوانند حرفشان را بزنند. سیاست ما سیاست درهای باز است. اعضای یک سیستم باید بتوانند بدون نگرانی و تنش ارتباط برقرار کنند.
وی همچنین بر لزوم توجه به کارمندان و امور مربوط به آنها تاکید کرد و گفت: ما به همکاری و همراهی کارکنان نیاز داریم و باید باهم، با حال خوب، باانگیزه بالا و آرام کار خود را دنبال کنیم. بدیهی است اگر کارکنان خوب کار کنند کار بدنه مدیریت بسیار راحت خواهد شد.

خبرنگار: شیما سادات عطری 

عکس: حسین اکبریان 

شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری