محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

دوردوم نشست های صمیمانه رئیس دانشکده پرستاری و مامایی با کارکنان

تاکید رئیس دانشکده پرستاری و مامایی بر طرح ایده های نوآورانه در حوزه پژوهش

دکتر نیکبخت نصرآبادی خواستار ارائه پلان برای ارتقاء شرایط کتابخانه و پیشنهاد طرح ها و ایده های نوآورانه از سوی مسئول و کارکنان آن شد.

گالری عکس 

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛ در ابتدای جلسه دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده با قرائت موارد مطرح شده در جلسه قبلی اش با کارکنان معاونت پژوهشی در 16 دی ماه سال گذشته از پیگیری کتب امانت داده شده، برگزاری جلسات مداوم با کارکنان به صورت شش ماهه، برگزاری جلسات خصوصی با کارکنان، کمبود نیرو، حذف کتاب های قدیمی، افزایش بودجه خرید کتاب و کتاب های لاتین، افزایش اضافه کار و کارانه، بک آپ کتاب های الکترونیک، جمع آوری بخش مجلات دیجیتال، راهکارهای بودجه آوری در دانشکده، طرح درآمد زایی آی تی، بررسی تفاوت شبکه و آی تی در دانشکده و مشخص شدن وظایف کارشناس اداره کننده آی تی، ورود مشخصات کتاب های الکترونیک در پایگاه، تعیین تکلیف درآمد ناشی از کارگاه های IT و خریداری دستگاه هوشمند امانت داری کتاب نام برد.
در این جلسه نیز مواردی چون برگزاری کلاس های آموزشی برای دانشجویان با هماهنگی واحد آموزش، کند بودن سیستم های آی تی و مشکلات ناشی از ورژن ویندوز کامپیوترها از سوی کارکنان آی تی مطرح و مقرر شد به صورت پایلوت 20 دستگاه از کامپیوترها به ویندوز XP و 28 دستگاه به ویندوز 7 تغییر داده شوند.
رئیس دانشکده با اشاره به اقدامات مثبت روی داده در واحد کتابخانه؛ خواستار ارائه پلان برای ارتقاء شرایط کتابخانه و پیشنهاد طرح ها و ایده های نوآورانه از سوی مسئول و کارکنان آن شد.
وی همچنین راه اندازی کتابخانه مجازی دانشکده پرستاری و مامایی و مشاوره آنلاین در تمام ساعت شبانه روز برای دانشجویان را از جمله اهداف متصور برای کتابخانه دانست.
خبرنگار: شیما سادات عطری
عکس: حسین اکبریان 

کلمات کلیدی
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری