محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

تبریک رئیس دانشکده پرستاری و مامایی به دکتر شکوه ورعی سرپرست مدیریت پرستاری دانشگاه/ تقدیر از دکتر خورشید وسکوئی

دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی انتصاب دکتر ورعی به عنوان سرپرست مدیریت پرستاری دانشگاه را تبریک گفت و از زحمات و همکاری های دکتر وسکوئی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛ رئیس دانشکده پرستاری و مامایی انتصاب دکتر شکوه ورعی، استادیار گروه آموزشی پرستاری داخلی و جراحی به عنوان سرپرست مدیریت پرستاری دانشگاه را تبریک گفت و از زحمات و همکاری های دکتر خورشید وسکوئی قدردانی کرد.

 سرکار خانم دکتر ورعی
استادیار محترم گروه آموزشی داخلی و جراحی دانشکده

با سلام و احترام
انتصاب شایسته سرکار عالی را به عنوان سرپرست مدیریت پرستاری دانشگاه تبریک و تهنیت عرض می نمایم؛ اميد است با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) در اعتلای بيش از پيش حرفه پرستاري موفق و موید باشید. از خداوند منان سعادت و توفیقات روزافزون شما را مسئلت دارم.
دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی 
رئیس دانشکده 

در متن تقدیر آمده است: 

همکار ارجمند سرکار خانم دکتر وسکوئی
با سلام و احترام
بسی شایسته است مراتب تجلیل و تقدیر خود را از مساعی ارزشمند و همراهی صادقانه سرکار عالی  در مدت همکاری با هیات رئیسه دانشکده  به عنوان مدیر پرستاری دانشگاه ابراز نمایم. امیداست دانشگاه و دانشکده همواره از برکات وجودی و تجربیات ارزنده شما درعرصه های خدمت رسانی بهره مند باشد. از خدای متعال برای شما زندگی با عزت توأم با شادی و آرامش آرزومندم.
دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی
رئیس دانشکده

کلمات کلیدی
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری