محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

در دانشکده پرستاری و مامایی صورت گرفت:

تشکیل حلقه های گفتگو در دورهمی اساتید، دانشجویان و مسئولان در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع)

افطاری خودمانی همراه با دورهمی اساتید و دانشجویان عصر روز دوشنبه 31 اردیبهشت 98 در نیمه ماه مبارک رمضان و در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور گسترده دانشجویان و اساتید برگزار شد.

گالری عکس 

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛ در این دورهمی که به همت شورای فرهنگی و همکاری تشکل های دانشجویی در راستای افزایش ارتباط متقابل بین دانشجویان و اساتید برگزار شد؛ دانشجویان و اساتید با حضور در محوطه مفروش شده مقابل معراج الشهداء در 5 حلقه با حضور اساتید در هر حلقه به بحث و تبادل نظر در محورهای پرداختند.
در ابتدای مراسم علی پروهان مسئول شورای نمایندگان دانشکده ضمن معرفی حلقه های دورهمی روند برگزاری دورهمی را توضیح داد.
دکتر سادات حسینی، معاون دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی دانشکده نیز گزارشی از فرایند مراسم دورهمی از سال های گذشته و تصویب هیات رئیسه و شورای فرهنگی دانشکده برای برگزاری دورهمی امسال و تشکیل کارگروه برگزاری دورهمی سخن گفت و از روحیه کار تیمی و همراهی تشکل ها در برگزاری برنامه تقدیر کرد.
در ادامه دانشجویان و اساتید در پنج حلقه 'ازدواج؛ سن و ملاک های ازدواج (پسران)، 'ازدواج؛ سن و ملاک های ازدواج (دختران)'، 'آینده شغلی و تحصیلات تکمیلی'، 'دانشجویان بین الملل' و 'طریقه مباحثه و تربیت فرهنگی' با حضور هیات رئیسه، معاون نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و رابط دفتر نهاد در دانشکده، دکتر دوستی استاد اخلاق و بیوشیمی دانشگاه،دکتر شکوه ورعی مدیر امور پرستاری دانشگاه، مدیران گروه های آموزشی و اعضای هیات علمی و آموزشی دانشکده به گفتگوی صمیمانه پرداختند و در پایان نماینده هر حلقه به ارائه مختصری از صحبت های مطرح شده در حلقه خود پرداخت.
در بخش بعدی مراسم به ارائه کنندگان گزارش حلقه ها و 10 نفر از دانشجویان که از دورهمی سال گذشته تا روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 98 زندگی مشترک را آغاز کرده اند جوایزی اهدا شد.
همچنین به مناسبت گرامیداشت میلاد امام حسن مجتبی (ع) و وفات حضرت خدیجه (س) به کسانی که ملقب به اسامی متبرک حسن و خدیجه بودند هدایایی اعطا شد.
این دورهمی با اقامه نماز عصر و عشاء به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیرعلی پور، رابط نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشکده در فضای باز و صرف افطاری به پایان رسید.
توضیح این که هزینه برگزاری این مراسم از سوی خیرین، اعضای هیات علمی و کارکنان تامین شده بود.
خبرنگار: شیما سادات عطری
عکس: حسین اکبریان 

کلمات کلیدی
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری