محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

تقدیر از اعضای شورا و همکاران در صدمین جلسه شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده پرستاری و مامایی

معاون آموزشی و مسئول تحصیلات تکمیلی دانشکده از تصویب 3221 مصوبه در صد جلسه برگزار شده شورای تحصیلات تکمیلی خبر داد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛ در صدمین جلسه شورای تحصیلات تکمیلی که با حضور اعضا و همکاران این شورا روز سه شنبه 26 آبان ماه برگزار شد؛ دکتر ناهید دهقان نیری، معاون آموزشی دانشکده گزارشی از صد جلسه گذشته شورا ارائه داد.
وی با اشاره به آغاز به کار شورای تحصیلات تکمیلی در 24 آبان ماه سال 89 گزارشی از آمار جلسات و مصوبات در 83 جلسه شورا به ریاست دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی در دوره تصدی مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشکده، 10 جلسه شورا به ریاست دکتر غیاثوندیان معاون آموزشی وقت و 5 جلسه به ریاست خود در قالب معاون آموزشی و مسئول تحصیلات تکمیلی ارائه داد.  
دکتر دهقان نیری همچنین از تصویب  3221 مصوبه به تفکیک (2329 مصوبه قبل از انتزاع و 892 مصوبه بعد از انتزاع) در صد جلسه برگزار شده این شورا خبر داد.
معاون آموزشی تعداد دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری بعد از انتزاع دو دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران را به ترتیب  207 نفر در دوره کارشناسی ارشد و 35 نفر در دوره دکتری عنوان کرد.
در پایان این جلسه نیز از اعضای شورای تحصیلات تکمیلی، مسئول دفتر معاونت آموزشی، کارشناس دفتر تحصیلات تکمیلی، واحد روابط عمومی، مسئولین دفاتر گروه های آموزشی روانپرستاری، پرستاری داخلی و جراحی، پرستاری مراقبت های ویژه و مدیری، گروه پرستاری کودکان و مراقبت های ویژه نوزادان و همکاران واحدتشریفات تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است صدمین جلسه شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده در صدمین سالگرد گرامیداشت پرستاری در ایران برای دقایق پایانی میزبان دکتر سادات سیدباقر مداح، مادر پرستاری نوین ایران بود که با حضورش رنگ دیگری به این جلسه بخشید. /ق

خبرنگار: شیما سادات عطری
عکس: حسین اکبریان


کلمات کلیدی
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری