محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

تقدیر از دکتر اسماعیل محمدنژاد به عنوان پیشگام کنترل عفونت کشور در نهمین کنگره تخصصی کنترل عفونت و استریلیزاسیون، مواد و تجهیزات پزشکی؛پیام تبریک هیات رییسه دانشکده پرستاری و مامایی تهران

در نهمین کنگره تخصصی کنترل عفونت و استریلیزاسیون، مواد و تجهیزات پزشکی از دکتر اسماعیل محمدنژاد عضو هیات علمی دانشکده پرستاری و مامایی به عنوان پیشگام کنترل عفونت کشور قدردانی شد.

در نهمین کنگره تخصصی کنترل عفونت و استریلیزاسیون،  مواد  و تجهیزات پزشکی  که 24 و 25 دی ماه با حضور معاون  درمان و رییس سازمان غذا و دارو و مدیر کل مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت، معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران،  رییس و اعضاء مجمع خیرین سلامت ساز کشور برگزار شد؛ از دکتر اسماعیل محمدنژاد  استادیار  گروه داخلی جراحی دانشکده پرستاری و مامایی تهران به عنوان پیشگام کنترل عفونت کشور قدردانی شد.  
در بخش انتخاب اثر برتر نیز از وی به عنوان یکی از مولفین  کتاب«پیشگیری  و کنترل عفونت  در دندانپزشکی »  قدردانی  به عمل آمد.


هیات رئیسه دانشکده پرستاری و مامایی در پیامی کسب عنوان پیشگام کنترل عفونت کشور را به دکتر اسماعیل محمدنژاد تبریک گفت: 

جناب آقای دکتر اسماعیل محمدنژاد
عضو محترم هیات علمی دانشکده و سوپروایزر محترم کنترل عفونت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)


بدینوسیله موفقیت جنابعالی را در کسب عنوان پیشگام کنترل عفونت کشور و کسب عنوان اثر برتر در نهمین کنگره تخصصی کنترل عفونت و استریلیزاسیون،  مواد  و تجهیزات پزشکی که ثمره تخصص، تعهد و تلاش مسئولانه شما و مایه افتخار مجموعه علمی ودانشگاهی است را صمیمانه تبریک عرض می نماییم. امید است در سایه ی عنایات خداوند متعال و حضرت ولی عصر ( عج ) در عرصه خدمت رسانی به دانشگاه، دانشکده و نظام سلامت  موفق و موید باشید.

هیات رییسه و روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی

کلمات کلیدی
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری