محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

تقدیر از زحمات کارکنان خدمات در نشست صمیمی با هیات رئیسه دانشکده پرستاری و مامایی

مراسم بزرگداشت روز کار و کارگر و تقدیر از کارکنان خدمات چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه برگزار شد.

گالری عکس 

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛ در ابتدای این مراسم که در روز جهانی کار و کارگر و با حضور هیات رئیسه، حجت الاسلام و المسلمین شیرعلی پور، رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده، مسئول امور عمومی و خدمات و کارکنان بخش خدمات دانشکده برگزار شد؛ دکتر بیات ریزی، روانشناس به ارائه مبحث چگونه شاد زندگی کنیم در قالب ارائه کارگاهی پرداخت.
در ادامه دکتر سادات حسینی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت و 11 اردیبهشت ماه را فرصتی برای تقدیر از زحمات نیروی های خدمات دانشکده دانست. 
حجت الاسلام و المسلمین شیرعلی پور، رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده نیز با تجلیل از مقام کار و کارگر؛ خطاب به نیروهای خدمات گفت: ؛ با فضلیت ترین کار را سخت ترین کارهاست؛ دنبال کار راحت و آسان نباشید چون مقدمه تنبلی است.
وی همچنین بر لزوم برخورداری از عقل نظری و عملی در انجام کارها تاکید کرد: بعضی از افراد در وادی عمل خوب و قوی عمل می کنند اما فکری پشت آن نیست؛ این فایده ای ندارد و در بیشتر مواقع موجب خراب شدن کارها می شود.
وی در توضیح این مفهوم از خوارج یاد کرد و گفت: خوارج در عرصه عمل بسیار قوی بودند اما از لحاظ عقل نظری دارای نقص بودند.
دکتر نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده روز جهانی کار و کارگر و فرارسیدن روز معلم و گرامیداشت مقام استاد را تبریک گفت و تصریح کرد: یک مجموعه زمانی موفق است که همه عوامل آن با هم کار کنند؛ در یک مجموعه هیچ کدام از اعضا کارشان ارجح بر دیگری نیست. هر گروهی در سیستم وقتی شروع به کار می کند اگر آن کار را محکم، جدی و با صلابت انجام دهد خداوند به کارش برکت می دهد.
وی تاکید کرد: نمی توان روی کارها ارزش گذاری کرد که کار چه کسی ارزشمندتر است؛ همه کارها بسیار مهم هستند و هر کس در شرایط خودش باید بهترینش را انجام دهد. برای پیشرفت کردن، موثر بودن و سرآمد بودن باید همه افراد یک مجموعه خوب، مستحکم و جدی کار کنند.
وی خطاب به کارکنان خدمات گفت: به کاری که می کنید افتخار کنید و خودتان را با کس دیگری مقایسه نکنید؛ کاری را که به عهده می گیرید جدی و محکم انجام دهید.
رئیس دانشکده پرستاری و مامایی اظهار داشت: من و همکارانم در مدیریت دانشکده تمام حواسمان به مجموعه خدمات هست و تا جایی که بتوانیم سعی می کنیم تا فضای بهتری برای کار و رضایت خاطر شما فراهم کنیم.
دکتر نوغانی، معاون اداری و مالی دانشکده نیز با تبریک روز کارگر از زحمات کارکنان خدمات در طول سال گذشته قدردانی کرد و اذعان داشت: سال کاری سختی را در سال گذشته پشت سر گذاشتیم و جا دارد که از سعه صدر و فداکاری که همکاران خدمات دانشکده در این مدت داشتند و کارهایی انجام دادند که گاهی حتی فراتر از طاقتشان بود قدردانی کنیم.
وی با اشاره به فضای سبز منحصر به فرد دانشکده پرستاری و مامایی تهران، رسیدگی به این فضا را کاری سنگین، زمان بر و تمام نشدنی توصیف کرد و آن را مرهون تلاش و زحمات کارکنان خدمات دانست.
معاون اداری و مالی دانشکده همچنین با یادآوری از اعزام کارکنان خدمات دانشکده در روز کارگر سال گذشته به سفر زیارتی مشهد مقدس گفت: امسال نیز برنامه مشابهی را برای همکاران در نظر داشتیم و تمام برنامه ریزی ها هم صورت گرفته بود؛ اما به علت این که بخشی از همکاران امکان حضور در برنامه را نداشتند تصمیم به انجام برنامه در دانشکده و با حضور همه افراد، گرفته شد.
در پایان این مراسم از کارکنان خدمات دانشکده با اعطای هدیه قدردانی شد.

خبرنگار: شیما سادات عطری 

عکس: حسین اکبریان

شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری