محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

تودیع هادی سیف، معاون سابق اداری و مالی دانشکده پرستاری و مامایی

در ساعت اولیه جلسه شورای آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی با حضور اعضای شورای آموزشی و کارکنان اداری و مالی، مراسم تودیع هادی سیف از معاونت اداری و مالی صورت گرفت.

گالری عکس 

دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده در ابتدای این جلسه ضمن قدردانی از تلاش های سیف در طول همکاری با وی، او را فردی پیگیر و متعهد توصیف کرد و تصریح کرد: بحث تغییر و تحولات از همان روز اول در مورد معاونت اداری و مالی دانشکده نیز جاری بود؛ اما با توجه به پایان سال مالی و اهتمام به تکمیل پروژه های نیمه کاره در دانشکده این مهم به سال 97 واگذار شد.
رئیس دانشکده با تاکید بر لزوم ایجاد تغییر و تحول برای مجموعه های زنده و پویا؛ این تغییر و تحول را باعث ایجاد احساس سرزندگی در افراد مجموعه دانست و گفت: آقای سیف انسان بزرگی هستند و این توانمندی را دارند که در هر مجموعه دیگری هم بتوانند منشاء اثرات خوب باشند. ممکن است گاهی در مجموعه ای کار کردن با چالش همراه باشد اما در جایگاه دیگر امکان بیشتری برای استفاده از ظرفیت های فرد ایجاد شود.
هادی سیف نیز ضمن قدردانی از هیات رئیسه قبلی دانشکده برای مجموعه دانشکده و دانشگاه آرزوی موفقیت کرد و از بازسازی نمازخانه، کابل کشی فیبر نوری، اصلاح گلخانه و فضای سبز، مرکز مهارت های بالینی، تعویض کابل های برق و ... به عنوان مهم ترین دستاوردهایش در دوره تصدی معاونت اداری و مالی نام برد.
دکتر محمد علی چراغی، رئیس سابق دانشکده نیز که در این مراسم حضور داشت از تلاش ها و همکاری های خالصانه هادی سیف در طول همکاری اش قدردانی و برای دکتر فاطمه نوغانی معاون اداری و مالی دانشکده آرزوی موفقیت کرد.

 
خبرنگار: شیما سادات عطری 
عکس: حسین اکبریان 
کلمات کلیدی
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری