محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

مرکز پژوهش های دانشجویی دانشکده پرستاری و مامایی برگزار کرد:

جلسه مصاحبه و ارائه برنامه عملیاتی پیشنهادی اعضای شورای مرکزی اجرایی مرکز پژوهش های دانشجویی

جلسه مصاحبه و ارائه برنامه عملیاتی پیشنهادی اعضای شورای مرکزی اجرایی مرکز پژوهش های دانشجویی روز گذشته 8 خرداد ماه با حضور رئیس دانشکده، سرپرست مرکز پژوهش های دانشجویی، داوران، دبیر مرکز پژوهش ها و کاندیداهای شورا برگزار شد.

 
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛ در این جلسه دکتر نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده گفت: اعتقاد دارم مرکز پژوهش های دانشجویی یکی از ارکان پژوهش دانشکده و قوه محرکه پژوهش های بیشتر در آینده است.
وی با اشاره به لزوم حرکت به سوی دانشگاه های نسل سوم و چهارم بر نقش و اهمیت پژوهش تاکید کرد.
رئیس دانشکده ضمن استقبال از فرایند صورت گرفته در انتخاب اعضای شورای مرکز پژوهش ها گفت: نحوه انتخاب معاونین مرکز به این سبک و سیاق روشی متعالی است و عادلانه بودن انتخاب افراد در این روش می تواند به پیشرفت و بالندگی  مرکز و دانشکده کمک کند.
وی افزود: مرکز پژوهش های دانشجویی دانشکده همواره مورد توجه دانشگاه و مرکز پژوهش های دانشجویی دانشگاه بوده است و دانشجویان باید قدر این اعتبار را بدانند.
دکتر نیکبخت شرکت در امور داوطلبانه را نکته ای مهم برای به کار گیری افراد در کشورهای توسعه یافته دانست و گفت: انجام فعالیت های داوطلبانه شرط ضروری و اصلی برای به کارگیری و استخدام در غالب کشورهای توسعه یافته است و اگر فردی از آن بی بهره باشد از اولویت خارج می شود.
 وی از اعضای شورای مرکزی و اجرایی مرکز خواست تا فعالیت های خود را با اسناد بالادستی از جمله برنامه 4 ساله دانشگاه و دانشکده و نقشه علمی دانشگاه هماهنگ کنند.
برقراری ارتباط با دانشجویان سایر کشورها، استفاده از سامانه نیماد و پیگیری طرح ها و موضوعات دارای اولویت، انجام کارهای بین بخشی، دانشجو محوری، جذب دانشجویان بین الملل و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و انجام تحقیقات براساس RFP  از جمله موضوعات مورد تاکید رئیس دانشکده بود.
 دکتر جمال الدین بگجانی، عضو هیات علمی گروه آموزشی پرستاری کودکان و مراقبت های ویژه نوزادان نیز که به عنوان داور در این جلسه حضور داشت نیز پژوهش را یکی از نقاط قوت پرستاری دانست.
دکتر فاطمه بهرام نژاد، عضو هیات علمی گروه آموزشی پرستاری کودکان و مراقبت های ویژه نوزادان ابراز امیدواری کرد که این مرکز بتواند به زودی به تاسیس شرکتی دانش بنیان و تولید و خلق ثروت دست پیدا کند.
 دکتر خوشنوا، سرپرست مرکز پژوهش های دانشجویی دانشکده از حضور رئیس دانشکده در این جلسه ابراز خرسندی کرد و گزارشی از انجام فراخوان جمعی و اطلاع رسانی برای شرکت در این فراخوان ارائه داد.
وی همچنین روند غربالگری داوطلبان جهت ورود به مرحله مصاحبه، انتظارات از افراد و روند انجام مصاحبه را شرح داد.
 عرفان تیموری، دبیر مرکز پژوهش های دانشجویی نیز گزارشی از انجام فراخوان جمعی و اطلاع رسانی برای شرکت در این فراخوان ارائه داد و خطاب به دانشجویان حاضر گفت: تلاش های زیادی در سال های گذشته انجام شده است و تقاضای ما از افراد جدیدی که وارد این مرکز می شوند این است که برای ارتقای مرکز و دانشکده تلاش کنند.
 وی گفت: دانشکده پرستاری و مامایی همواره جز دانشکده های سرآمد بوده است و مرکز پژوهش های دانشجویی نیز در حال حاضر در جایگاهی قابل توجه قرار دارد.
وی ویژگی های اخلاقی، فعالیت های آموزشی و پژوهشی و برنامه عملیاتی پیشنهادی را از جمله فاکتورهای اصلی در انتخاب اعضای شورای اجرایی مرکزی دانست.
در ادامه جلسه کاندیداهای شورای مرکزی به معرفی خود و ارائه برنامه عملیاتی پیشنهادی پرداخته و توسط 4 داور مورد پرسش و پاسخ و ارزیابی قرار گرفتند.
 خبرنگار: شیما سادات عطری 
عکس: حسین اکبریان 
 
کلمات کلیدی
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری