محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

جلسه هیئت رئیسه دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد

رئيس دانشکده پرستاري و مامايي دانشگاه علوم پزشکي تهران از اهتمام مدیریت اين دانشکده بر فراهم کردن امکانات و زیرساخت ایجاد ارتباط از طریق فضای مجازی براي ارائه آموزش آنلاین درسال جدید تحصیلی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی، در جلسه روز سه شنبه 18 شهریور 99 دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی دانشگاه از اهتمام مدیریت دانشکده بر فراهم کردن امکانات و زیرساخت ایجاد ارتباط از طریق فضای مجازی براي ارائه آموزش آنلاین درسال جدید تحصیلی برای اعضای هیأت علمی و دانشجویان سخن گفت و از اقدام معاونت آموزشی برای پیگیری و ایجاد واحدی خاص برای ارتقای این فرایند تشکر کرد.
دکتر نیکبخت در ادامه به بررسی شاخص های صیانت از حقوق شهروندی و ارزیابی صورت گرفته پرداخت و بر تداوم ارتقای اقدامات مرتبط تأکید کرد.
در ادامه دکتر حسن برکتی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده با ارایه برنامه این معاونت برای دانشجویان ورودی جدید با توجه به اقتضائات تحصیلی جدید،  از بهره گیری از ظرفیت های علمی و پژوهشی اعضای هیأت علمی و دانشجویان علاقمند برای ورود به پژوهشهای فرهنگی در دانشکده با تشکیل کارگروه ویژه خبر داد. 
 دکتر مهرناز گرانمایه، معاون پژوهشی دانشکده نیز با طرح نقاط ضعف و قوت مدیریت شبکه، آی تی، وب سایت و اتوماسیون؛ پیشنهاد این معاونت در نحوه مدیریت واحد حوزه فناوری اطلاعات دانشکده را مطرح کرد. در این جلسه مقرر شد بررسی های بیشتری در این زمینه به عمل آمده و تصمیم گیری نهایی به جلسات آتی موکول شد.
در این جلسه همچنین اعضای هیئت رئیسه به بررسی شیوه نامه نحوه تایید توانمندی مهارت های زبان انگلیسی اساتید در آئین نامه ارتقاي و نحوه ارزیابی آن و آسیب شناسی ارایه شده توسط معاونت بین الملل دانشکده پرداخته و مقرر شد تا شیوه نامه جدید با هدف کوتاه شدن فرایند مربوطه و رفع اشکالات موجود با تشکیل کمیته واحدی متشکل از یک نماینده از هر گروه آموزشی تهیه و به زودی ابلاغ شود.
در ادامه سایر مسائل جاری دانشکده مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.

شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *