محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

حضور یک هفته ای Dr. Dimitrios Theofanidis در دانشکده پرستاری و مامایی، در رابطه با برنامه تبادل استاد اراسموس پلاس با دانشگاه International Hellenic University of Greece

دانشکده پرستاری و مامایی در برنامه تبادل استاد اراسموس پلاس با دانشگاه International Hellenic University of Greece ، میزبان Dr. Dimitrios Theofanidis بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی دراولین برنامه تبادل استاد در قالب برنامه اراسموس پلاس، دانشکده از 24 تا 27 بهمن ماه 1400 میزبان  Dr. Dimitrios Theofanidis بود که این نشست صمیمانه با حضور دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی، Dr. Dimitrios Theofanidis و اعضای معاونت بین الملل دانشکده پرستاری و مامایی در دفتر رئیس دانشکده برگزار شد.
در ابتدای این برنامه دکتر خاطره سیلانی، ضمن خوشامدگویی به Dr. Dimitrios Theofanidis، به معرفی اجمالی از برنامه های دانشکده و توانمندی های ملی، منطقه ای و بین المللی در حوزه های مختلف پرداخت، اعضای جلسه نیز برای ادامه همکاری جهت تبادل استاد و دانشجو در قالب برنامه اراسموس پلاس بحث و تبادل نظر کردند.
در ادامه بازدید از واحدهای مختلف دانشکده با همراهی اعضای معاونت بین الملل دانشکده انجام گرفت که Dr. Dimitrios Theofanidis از مرکز مهارت های بالینی، آزمایشگاه، کتابخانه، معاونت ها، سالن دکتر مداح، دفتر یوسرن، مرکز پژوهش های دانشجویی و تعدادی از کلاس ها، مرکز تحقیقات مراقبت های پرستاری و مامایی و دفتر مجلات حیات و Nursing Practice Today بازدید کرد و تعاملات اثربخشی با همکاران و دانشجویان مستقر در واحدها انجام گرفت.
در بخش دوم برنامه که با حضور معاون آموزشی و مدیر تحصیلات تکمیلی، تیم معاونت بین الملل دانشکده، و جمعی از اعضای هیئت علمی و دانشجویان به صورت ترکیب حضوری و مجازی برگزار شد،  Dr. Dimitrios Theofanidis درباره سیستم آموزش پرستاری کشور یونان توضیحاتی را ارائه داد.
در ادامه دکتر سریه پورتقی، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشکده به معرفی سیستم آموزش پرستاری در ایران پرداخت و به پرسش های مطرح شده توسط دانشجویان در رابطه با روند انجام طرح های تحقیقاتی مشترک و اساتید راهنمای مشترک پاسخ داده شد.
در برنامه روز دوم، Dr. Dimitrios Theofanidis در بخش اول سخنرانی توضیحات تفصیلی درخصوص سیستم بهداشتی درمانی کشور یونان ارائه داد  و در بخش دوم به موضوع "مراقبت مبتنی بر شواهد" پرداخت که مورد استقبال دانشجویان و اعضای هیئت علمی قرار گرفت.
در برنامه روز سوم،  Dr. Dimitrios Theofanidis به دو موضوع  "مراقبت های پرستاری در سکته های مغزی" و "چالش های اخلاقی در مراقبت های پرستاری" پرداخت که اساتید نیز درباره موضوعات مطرح شده، تجارب بالینی خود را شرح دادند.
دراین نشست اعضای حاضر در جلسه درخصوص گسترش همکاری های دوجانبه بحث و تبادل نظر کردند.
در پایان این برنامه یک هفته ای، هدیه ای به رسم یادبود از طرف معاونت بین الملل دانشکده به Dr. Dimitrios Theofanidis اهدا شد.

سمیه عطایی
تهیه کننده:

سمیه عطایی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *