محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

در جلسه رئیس دانشکده پرستاری و مامایی با اعضای هیات آموزشی مطرح شد:

درخواست ارائه طرح برای افزایش کیفیت آموزش بالینی دانشجویان پرستاری و مامایی

جلسه مشترک رئیس دانشکده پرستاری و مامایی و اعضای هیات آموزشی عصر چهارشنبه 20 دی ماه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛ دکتر نیکبخت با اشاره به تغییر عنوان کارشناس آموزشی به عنوان عضو هیات آموزشی بنا به درخواست اعضای هیات آموزشی؛ از عهده دار بودن بخش اعظم آموزش پرستاری و مامایی این اعضا سخن گفت.
رئیس دانشکده درخصوص جذب هیات آموزشی به عنوان هیات علمی؛ سیاست دانشگاه مبنی بر جذب هیات علمی با مدرک دکتری و با شرایط سنی مشخص را طرح کرد. 
وی استفاده از هیات آموزشی در کلاس های تئوری و بالینی را مبنی بر تشخیص مدیر گروه آموزشی دانست.
رئیس دانشکده خواستار ارائه طرح و راهکار برای افزایش کیفیت آموزش بالینی شد:  بیش از 50 درصد آموزش ما آموزش بالینی است و ما نسبت به آن بی توجه هستیم. هر کدام اگر یک قدم برداریم می توانیم خروجی قابل قبول تری داشته باشیم.
دکتر نیکبخت در پاسخ به درخواست اعضای هیات علمی مبنی بر پرداخت اضافه کاری، از معاونت آموزشی خواست تا فرمولی مشخص طراحی و به صورت شفاف اطلاع رسانی شود.
وی ابراز امیدواری کرد که دور از استرس و هیجان در این خصوص تصمیم گیری شود.
تغییر عنوان کارشناس به هیات آموزشی، استفاده از کارت به جای اثرانگشت برای ورود و خروج، اضافه کار اعضای هیات آموزشی، ساعت کاری مشابه با کارکنان علی رغم تفاوت نوع کاری، تمرکز بر خروجی دانشکده، توانمندسازی اعضای هیات آموزشی، ورود مربیان به بیمارستان بدون آموزش، بلاتکلیفی اعضای آموزشی از نظر آئین نامه ای  از جمله مواردی بود که اعضای هیات آموزشی دانشکده مطرح کردند.

خبرنگار: شیما سادات عطری
عکس: حسین اکبریان 

کلمات کلیدی
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری