محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

شب نشینی خودمانی به مناسبت شب یلدا

دورهمی صمیمی دکتر علیرضا نیکبخت، رئیس دانشکده پرستاری مامایی با دانشجویان در خوابگاه دانشجویی سمیه

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی به همراه معاونان آموزشی و اداری و مالی، رابط نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری و مسئول استادان مشاور از خوابگاه سمیه بازدید کرد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛ دکتر علیرضا نیکبخت رئیس دانشکده، دکتر شهسواری معاون آموزشی، سیف معاون اداری و مالی، حجت الاسلام و المسلمین شیرعلی پور رابط نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه در دانشکده و موقری مسئول اساتید مشاور،  سه شنبه شب 28 آذر 96 با حضور در خوابگاه دانشجویی سمیه با دانشجویان پرستاری دیدار کردند.
در این برنامه که به همت بسیج دانشجویی، کانون قرآن و عترت و کانون مهدویت برنامه ریزی شده بود؛ تیم دانشکده پرستاری و مامایی بعد از اقامه نماز جماعت با حضور در نمازخانه خوابگاه در میان قریب به 50 نفر از دانشجویان پرستاری صحبت ها و دغدغه های آنها در مورد امکانات، محدودیت ها و مشکلات زندگی دانشجویی را استماع کردند.
دکتر غفارزاده، مدیر امور خوابگاه ها با استقبال از حضور هیات رئیسه دانشکده پرستاری و مامایی درخصوص شرایط خوابگاه های دانشجویی توضیحی اجمالی ارائه داد.
مسئولان دانشکده در بازدید از اتاق های دانشجویان پرستاری در فضای صمیمی در کنار دانشجویان مهمان سفره شام خوابگاه بودند.
در این دیدار همچنین درخصوص شرایط، متراژ و اجاره بهای خوابگاه های متاهلی، مشکلات تغذیه ای و نیاز به کار دانشجویی صحبت کردند.
دکتر هومن شهسواری، معاون آموزشی دانشکده با اشاره به مشکلات ناشی از کار دانشجویی و تاکید بر آموزش به عنوان اولویت اصلی دانشجویان؛  ایجاد اخلال در کلاس های آموزشی و کارآموزی های بالینی را از عوارض کار دانشجویی دانست.
در این برنامه همچنین در خصوص مهارت های ایجاد ارتباط برای دانشجویان بحث و تبادل نظر شد و موقری، مسئول اساتید مشاور در زمینه ارائه راهنمایی و مشاوره به دانشجویان در زمینه های درسی، ارتباطی و .. توسط اساتید مشاور اعلام آمادگی کرد.
در پایان این دیدار مسئولان دانشکده از سایت خوابگاه و امکانات موجود برای دانشجویان نیز بازدید کردند.

خبرنگار: شیما سادات عطری، عرفان تیموری 

عکس: حسین اکبریان 

شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری

2 نظر برای این مقاله وجود دارد

78/10/11 - 00:00

باسلام جناب آقای دکتر نیکبخت ضمن عرض تبریک و تشکر از تغییرات ایجاد شده، لطفا تحصیلات تکمیلی و دانش آموختگان را نیز مورد توجه قرار دهید. با توجه به نیروهای انسانی موجود در دانشکده زمان آن رسیده که مدیران گروه، مسئول دانش آموختگان و تحصیلات تکمیلی از بین اعضای هیئت علمی دکتری باشند. با تشکر

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

دانشکده پرستاری و مامایی همانطور که نامش پیداست پرستار و ماما تربیت می کند و اکثر عناوین طرحهها و پایان نامه ها باید در همین راستا باشد .معاون پژوهشی و مدیر تحصیلات تکمیلی دکترای آموزش پزشکی هستند ،این موضوع با ماهیت دانشکده تناقض دارد

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *