محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

دکترشایسته جهانفراستاد ایرانی دانشگاه UBC کانادا از دانشکده پرستاری مامائی بازدید کرد

دکتر شایسته جهانفر، اپیدمیولوژیست باروری و دانشیار دانشگاه بریتیش کلمبیای کانادا، 12 دی ماه از دانشکده پرستاری و مامایی تهران دیدار کرد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، در نشست مشترکی که شنبه 12 دی ماه در دفتر معاونت بین الملل دانشکده با حضور دکتر شایسته جهانفر، اپیدمیولوژیست باروری و دانشیار دانشگاه بریتیش کلمبیای کانادا و دکتر علیرضا نیکبخت معاون بین الملل، دکتر زیبا تقی زاده معاون پژوهشی، فاطمه رحیمی کیان معاون دانشجویی و فرهنگی و دکتر خاکبازان مدیر گروه آموزشی بهداشت باروری، بارداری و زایمان دانشکده برگزار شد؛ درخصوص برگزاری دوره آموزشی در ارتباط با مرور سیستماتیک کوکران در دانشکده بحث و تبادل نظر شد.
دکتر جهانفر، مربی بین المللی کوکران از برگزاری کارگاه 3 روزه دوره مرور سیستماتیک کوکران در دانشکده خبر داد و  اپریل 2016 را برای برگزاری کارگاه مناسب دانست. همچنین برای برگزاری کارگاه روشهای تحلیل آماری با تاکید بر متارگرسیون اعلام آمادگی کرد.
وی با اشاره به دو شیوه کنفرانس تحت وب (وبینار) و یا برگزاری کارگاه حضوری؛ اختلال در ارتباط را از مشکلات ارائه به شیوه کنفرانس تحت وب عنوان کرد.
دکتر جهانفر گفت: در این کارگاه سه روزه به اصول مرور سیستماتیک، روش های آماری و استفاده از نرم افزارهای اختصاصی که لازمه کار با سیستم کوکران است، پرداخته خواهد شد.
وی ظرفیت شرکت کنندگان این کارگاه را 30 نفر عنوان کرد و گفت: افراد شرکت کننده باید افرادی با انگیزه جدی، فعال، علاقمند در انجام فعالیتهای گروهی، دارای مهارت زبان انگلیسی و مقاله چاپ شده به زبان انگلیسی باشند.
دکتر جهانفر افزود: در این کارگاه، کارگروه های 5-6 نفره تشکیل خواهد شد و ضرورت دارد تمامی افراد گروه به عنوان عضوی از تیم، در انجام وظایف مشارکت فعال داشته باشند و تمامی فعالیتها و نحوه مشارکت افراد در سیستم قابل پیگیری است.
این دانشیار دانشگاه بریتیش کلمبیای کانادا گفت: هر گروه نیاز به یک تسهیل کننده دارد و لازم است در هر گروه یک اپیدمیولوژیست و  استاد آمار مشارکت کنند. هر گروه ملزم به ثبت یک عنوان در کوکران و پیگیری تا چاپ مقاله خواهد بود.
وی وجود دانشجویان فعال دکتری را فرصت مغتنمی برای بهره برداری  از این دوره دانست.
دکتر نیکبخت، معاون بین الملل دانشکده نیز ضمن استقبال از برگزاری دوره، بر حمایت دانشکده و فراهم نمودن تسهیلات لازم با مشارکت دفترمعاونت بین الملل، معاونت پژوهشی و گروه مامائی و بهداشت باروری تاکید کرد. /ق

خبرنگار: شیما سادات عطری
عکس: حسین اکبریان 

 

کلمات کلیدی
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *