محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

دکتر الهام ابراهیمی حائز رتبه اول در بخش آوایی رشته ترجمه خوانی از بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت؛ پیام تبریک هیات رئیسه دانشکده پرستاری و مامایی

دکتر الهام ابراهیمی، استادیار گروه آموزشی مامایی و بهداشت باروری دانشگاه حائز رتبه اول در بخش آوایی رشته ترجمه خوانی از بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشگی کشور شد.

گالری عکس 

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛ در اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور که چهارشنبه هشتم آبان ماه برگزار شد؛ دکتر الهام ابراهیمی، عضو هیات علمی گروه آموزشی مامایی و بهداشت باروری دانشگاه علوم پزشکی تهران حائز رتبه اول در بخش آوایی رشته ترجمه خوانی از بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشگی کشور شد.

در متن تقدیر آمده است:
والّذين اهْتدوْا زادهمْ هدًى وآتاهمْ تقْواهمْ (آیه 17 سوره محمد 'ص')
و آنان که هدایت گراییدند (خدا) آنان را هر چه بیشتر هدایت بخشید و (توفیق) پرهیزگاری شان داد.

 فرهیخته قرآنی سرکار خانم الهام ابراهیمی
قرآن، پرتویی از حسن ازلی و ابدی باریتعالی و معجزه ماندگار آخرین پیام آور وحی است که از هنگام نزول تاکنون، همگان را مبهوت دریای بیکران ظرافت ها و زیبایی های ظاهری و باطنی اش کرده است؛ بی تردید آنان که جرعه ای گوارا از این دریای معرفت نوشیده اند و در طریق قرآن و معارف اهل بین عصمت و طهارت (ع) پیشگام شده اند در خور اکرام و احترام بسیارند. خداوند را شاکریم که شاهد توفیق شما در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشگاه های علوم پزشکی کشور و کسب رتبه اول در بخش آوایی رشته ترجمه خوانی هستیم. ضمن تبریک کسب این موفقیت توفیق خدمت به ساحت قدسی قرآن کریم و اهل بیت (ع) را برایشان مسالت می نماییم.

دکتر رشید حیدری مقدم، رئیس ستاد اجرایی جشنواره 
دکتر سیما سادات لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی

پیام تبریک هیات رئیسه دانشکده پرستاری و مامایی به شرح زیر است:

سرکار خانم دکتر الهام ابراهیمی
استادیار محترم گروه آموزشی مامایی و بهداشت باروری
موفقیت سرکارعالی را در کسب رتبه برتر در بخش آوایی رشته ترجمه خوانی از بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشگی کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و اهتمام بیشتر و انس و الفت افزون تر کلام وحیانی و سروش آسمانی را برای شما خواستاریم. همواره در پناه قرآن و عترت (ع) در راه اعتلاء و نشر قرآن کریم بیش از پیش موفق و موید باشید.
هیات رئیسه دانشکده پرستاری و مامایی

 

خبرنگار: شیما سادات عطری
عکس: مفدا

کلمات کلیدی
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری