محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

دور دوم نشست‌های صمیمانه رئیس دانشکده پرستاری و مامایی با کارکنان

دکتر نیکبخت از برنامه اش برای اختصاص زمان مشخص برای دیدار عمومی و آزاد با کارکنان به‌صورت فردی و بازدید سرزده از واحدها خبرداد

دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده در دور دوم نشست‌های صمیمانه‌اش با کارکنان روز شنبه پنجم آبان ماه در دو بخش صبح و بعدازظهر با کارکنان معاونت‌های بین‌الملل و دانشجویی، فرهنگی و زیر مجموعه ریاست دیدار کرد.

گالری عکس
 به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛ در بخش اول این نشست کارکنان معاونت بین‌الملل در خصوص مشکلات موجود در روف گاردن در زمان بارندگی، عدم اختصاص اقلام پذیرایی به واحدها و تشکیل کلاس زبان کالج بین‌الملل در دانشکده صحبت کردند.
استفاده از نیروی خدمات واحد دانشجویی و فرهنگی برای جابه‌جایی و انجام کارهای انبار، انجام امور مربوط به مسابقات و اطلاع‌رسانی‌های ورزشی، مدیریت تیم های ورزشی دانشجویان، نظارت بر سلف‌سرویس غذاخوری و تأمین تجهیزات لازم برای آن، تهیه هدایا در معاونت دانشجویی، تعمیر نشتی آب در ساختمان رختکن و تربیت‌بدنی، اختصاص تنخواه برای معاونت دانشجویی و فرهنگی از بودجه مصوب معاونت فرهنگی، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب، برگزاری مراسم تجلیل از بازنشسته‌ها، ارائه طرح اجرایی از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی درزمینه حجاب، مشکلات فضای فیزیکی واحد تشریفات از جمله آب‌گرفتگی و کابینت‌های پوسیده از جمله موارد مطرح شده کارکنان در معاونت دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی بود.
رئیس دانشکده در این جلسه همچنین با اشاره به مطالبات دانشجویان در خصوص تغذیه؛ از صرف غذا در کنار دانشجویان به همراه معاونت دانشجویی و فرهنگی برای مدت یک ماه خبر داد.  
برگزاری دیدار عمومی و آزاد رئیس دانشکده با کارکنان به‌صورت فردی در روزهای مشخص و به‌صورت متوالی و بازدید سرزده از واحدها ازجمله برنامه های رئیس دانشکده برای شش ماه آینده بود.

طرح مسائل کارکنان واحدهای زیرمجموعه ریاست 
بعدازظهر روز شنبه پنجم آبان ماه دکتر نیکبخت میزبان همکارانش در حوزه ریاست بود؛ وی در این جلسه بر اهمیت، حساسیت و تأثیرگذاری کارکنان ریاست تأکید کرد.
لزوم ارائه پلان برای یکسان‌سازی و مدیریت یکپارچه از سوی معاون پژوهشی برای مدیریت مرکز IT و شبکه تا آخر آبان ماه، اختصاص حجم مشخص برای استفاده از اینترنت برای میهمانان دانشکده، نحوه حذف دانشجویان فارغ‌التحصیل از کاربران Wi-Fi، طراحی و برگزاری دوره‌های آموزشی Basic و پیشرفته ICDL و نرم‌افزارهای کاربردی برای کارکنان تا پایان‌ترم جاری، رفع مشکل در UPS، مشکل سوئیچ‌ها و اتصال آن‌ها به UPS، نیاز به خرید سوئیچ Cisco و کند بودن سیستم اتوماسیون، نداشتن دپوی قطعات کامپیوتر در انبار و ... ازجمله موارد مطرح‌شده در این جلسه بود.
خبرنگار: شیما سادات عطری
عکس: عرفان تیموری، شیما سادات عطری 

کلمات کلیدی
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری