محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

دکتر پاسالار: مرکز پژوهش های دانشکده پرستاری و مامایی افتخاری بزرگ برای مرکز پژوهش های دانشگاه است

مراسم معارفه مرکز پژوهش های دانشجویی دانشکده پرستاری و مامایی ۱۱ آذرماه با حضور رییس مرکز پژوهش های دانشجویی دانشگاه برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛ مراسم معارفه مرکز پژوهش های دانشجویی دانشکده عصر یکشنبه ۱۱ آذرماه با حضور رئیس مرکز پژوهش های دانشجویی و مرکز استعدادهای درخشان دانشجویی دانشگاه، رییس و معاون پژوهشی و اداری و مالی دانشکده و سرپرست مرکز پژوهش های دانشجویی دانشکده، اعضای مرکز پژوهش ها و دانشجویان برگزار شد.
دکتر پروین پاسالار، مسئول مرکز پژوهش های دانشجویی و رییس مرکز استعدادهای درخشان دانشجویی دانشگاه گفت: بخشی از کار مرکز پژوهش های دانشجویی؛ آموزش و پژوهش است.
وی در توضیح بخش آموزشی مرکز گفت: کار آموزشی مرکز این است که دانش و مهارت هایی که لازم دارید و خارج از کریکولوم درسی است به صورت کارگاهی آموزش دهد.
وی برگزاری کارگاه ها را منوط به اعلام نیاز دانشجویان دانست و از آنها خواست تا در این زمینه مطالبه گر باشند.
دکتر پاسالار انجام پژوهش های مسئله محور را ویژگی دانشگاه های نسل سوم و چهارم دانست و گفت: پژوهش یک چیز لوکس کتابخانه ای نیست؛ پژوهش باید برای حل مسئله صورت گیرد.
رییس مرکز پژوهش های دانشجویی دانشگاه در ادامه مرکز  پژوهش های دانشکده را افتخاری بزرگ برای مرکز پژوهش های دانشگاه دانست و گفت: مرکز پژوهش های دانشکده پرستاری و مامایی بدون تردید یک افتخار بزرگ برای مرکز پژوهش های دانشگاه است؛ و اگر ما دو مرکز بسیار قوی در مرکز پژوهش ها داشته باشیم؛ مطمئنا یکی از آنها مرکز دانشکده پرستاری و مامایی است.
رییس مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه در ادامه از امکان ادامه تحصیل بدون کنکور در مقاطع بالاتر برای رتبه های اول هرسال تحصیلی در هر رشته خبر داد و بر انجام فعالیت های اجتماعی و پژوهشی علاوه بر معدل بالا به عنوان شروط لازم برای ورود به مقطع بالاتر بدون آزمون تاکید کرد.
وی افزود: ۱۰ درصد دانشجویانی که بالاترین معدل کلاس خودشان را کسب کنند هم می توانند با کسب ۹۰ درصد امتیاز آخرین فرد پذیرفته شده برای تحصیل در مقاطع بالاتر در رشته های مختلف شرکت کنند.
دکتر پاسالار در ادامه خاطر نشان کرد: مهم تر از همه اینها این است که آدم حسابی شوید؛ آدمی که نسبت به محیطی که در آن زندگی می کند مسئولیت پذیر است و با عشق و علاقه کارش را انجام می دهد.
وی در کلام آخر خطاب به دانشجویان پرستاری و مامایی گفت: مریض هایتان را دوست داشته باشید و بدانید که یک دنیا خیر و برکت در این مسئله هست.
در این مراسم همچنین با حضور دکتر پاسالار، رییس و معاونین دانشکده و سرپرست مرکز دانشکده از کارت رسمی عضویت مرکز پژوهش های دانشکده رونمایی شد.
خبرنگار: شیما سادات عطری
عکس: محدثه خادم
 

کلمات کلیدی
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری