محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

دیدار دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی با خانواده شهید بهروز صبوری به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده پرستاری و مامایی به همراه اعضای تشکل های دانشجویی جمعه 5 شهریور 98 با مادر شهید بزرگوار بهروز صبوری دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛ دکتر سادات حسینی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده روز جمعه 5 مهرماه به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از مقام شهدا و خانواده آنها؛ به همراه تعدادی از اعضای بسیج دانشجویی، کانون قرآن و عترت و کانون مهدویت بعد از زیارت مقبره شهید بهروز صبوری با مادر آن شهید بزرگوار دیدار کرد. 
دکتر سادات حسینی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس این هفته را فرصتی برای تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دانست و دیدار با خانواده معظم شهدا را گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و افتخاری بزرگ دانست. 
مادر شهید همچنین ضمن تشکر از دانشجویان گفت:  امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را در طبق اخلاص برای اسلام تقدیم کردند.
وی خطاب به دانشجویان آنها را به مسئولیت پذیری و ادامه راه شهدا نصیحت کرد. 
توضیح این که  این شهید بزرگوار که در منطقه سومار مفقود الاثر شده بود؛ 6 سال پیش و بعد از گذشت ۳۱ سال به وطن برگردانده شد. 

خبرنگار: شیما سادات عطری 

 

کلمات کلیدی
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری