محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

دیدار مدیر بودجه و مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه با رئیس دانشکده پرستاری و مامایی

دکتر رحیم نیا و دکتر نمازی با حضور در دانشکده پرستاری و مامایی در جریان وضعیت پروژه های عمرانی و ایده های درآمد زایی دانشکده قرار گرفتند.

گالری عکس 

در جلسه ای که روز سه شنبه 5 دی 96 با حضور دکتر نیکبخت رئیس دانشکده، دکتر رحیم نیا مدیر بودجه دانشگاه، دکتر نمازی مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه، دکتر نوغانی معاون دانشجوئی و فرهنگی، سیف معاون اداری و مالی، هوشمند مشاور اجرایی و اداری رئیس و دکتر خوشنوا مدیر دفتر ریاست دانشکده برگزار شد؛ دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده با اشاره به پروژه های عمرانی نیمه تمام خواستار حمایت دانشگاه برای تجهیز سالن آمفی تئاتر به سیستم های صوتی و تصویری و گرمایش و سرمایش و تکمیل مرکز مهارت های بالینی دانشکده شد.
وی تکمیل و بهره برداری از این دو پروژه را زمینه ساز درآمدزایی دانشکده دانست و گفت: نگاه من این است که دانشکده می تواند در حرکتی جهادی خود را از نظر مالی مستقل کند.
دکتر رحیم نیا، مدیر بودجه دانشگاه نیز از طرح درآمدزایی دانشکده و بازگشت هزینه ها از منبع درآمدی جدید استقبال کرد و خواستار ارائه business plan مشخص از سوی دانشکده شد.
وی اذعان داشت: ما یک مجموعه هستیم و اگر واقعا در جایی پتانسیل برای درآمدزایی وجود دارد دانشگاه با کمال میل از آن حمایت خواهد کرد.

خبرنگار: شیما سادات عطری 
عکس: حسین اکبریان 

شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری