محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

رونمایی از پوستر جشنواره فرهنگی اجتماعی عفیف در جشن میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع) دانشکده پرستاری و مامایی

در جشن میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع) با حضور مدیر مؤلفه‌های اجتماعی بر سلامت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه از پوستر جشنواره عفیف رونمایی شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛ جشن میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع) وبزرگداشت هفته وحدت روز چهارشنبه ۳۰ آیان 97 به همت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشکده و با حضور اساتید، همکاران و دانشجویان برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین شیرعلی پور، رابط نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشکده میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) را تبریک گفت و در باب فضائل پیامبر اسلام (ص) به ارائه سخن پرداخت.
وی گفت: نگاه ما به پیامبر که رئیس نهضت و امام جعفر صادق (ع) که رئیس مذهب هستند؛ نگاهی ضعیف است. با گذشت بیش از ۱۴۰۰ سال از اسلام هنوز اطلاعات زیادی در زمینه سیره زندگی‌حضرت رسول (ص) اخلاق، زندگی اجتماعی، سیاسی و ... حضرت نداریم. به خاطر حجم بالای کتاب ها با سختی وارد جزئیات می شویم.
وی در این زمینه از پرهیز پیامبر اسلام از جدل، پرگوئی، پنهان کردن عیوب و نادیده گرفتن لغزش ها مگر در مواقع ضرر به مسیر رشد حکومت اسلامی و ... یاد کرد.
دکتر نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده نیز ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع) با اشاره به بیانات حجت الاسلام و المسلمین شیرعلی پور درخصوص پوشاندن عیب ها، این اخلاق را تشبیه به تساهل و تسامح کرد و آن را از ویژگی های مثبت در مدیریت های عمومی در جوامع انسانی تلقی کرد.
در این مراسم همچنین پوستر جشنواره فرهنگی اجتماعی عفیف با حضور دکتر برکتی مدیر مؤلفه‌های اجتماعی بر سلامت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه، رییس و معاون دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی دانشکده رونمایی شد.
خبرنگار: شیما سادات عطری
عکس: حسین اکبریان 

 
کلمات کلیدی
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری