محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

پنجمین دور ارزيابي عملكرد اداري و مالي دانشگاه از دانشکده پرستاری و مامایی

سر تیم ارزیابی عملکرد اداری و مالی دانشگاه: رفتار کارکنان خوب، عادلانه و انسانی است

ارزیابی عملکرد اداری و مالی دانشکده پرستاری و مامایی با حضور دکتر رحیم نیا و هیات همراه صورت گرفت.

گالری عکس 

به گزارش روابط عمومي دانشكده پرستاري و مامايي؛ دوشنبه 11 مرداد ماه 95 عباس هوشمند بهابادی، معاون اداری و مالی دانشکده با یادآوری موفقیت دانشکده در کسب رتبه نخست در دوره متوالی جشنواره ارزیابی عملکرد اداری و مالی دانشگاه؛ ابتکار عمل دکتر بیگلر و تیمش در کسوت معاونت توسعه دانشگاه برای ارزیابی عملکرد بیمارستان و دانشکده ها را ستود.
وی خاطرنشان کرد: هر موفقیتی صورت گرفته است؛ در درجه اول نتیجه زحمات همه همکاران و در مرحله دوم حاصل حمایت های دانشگاه است.  
معاون اداری و مالی دانشکده با اشاره به 148 شاخص ارزیابی، از نتایج مثبت احتمالی هدایت و رهبری سخن گفت.

دکتر محمد علی چراغی، رئیس دانشکده نیز ضمن ابراز خرسندی از موفقیت های دانشکده، معاونت توسعه دانشگاه را معاونتی با برنامه مبتنی بر تفکرات سخت افزاری و نرم افزاری توصیف کرد.
وی همچنین از تدوین برنامه استراتژی و تعیین شعار سال مبتنی بر آنالیز سال های گذشته و پیش بینی برنامه های آینده به عنوان دو نمونه از مهم ترین اقدامات دانشکده یاد کرد.
رئیس دانشکده پرستاری و مامایی با بیان شعار سال 95 دانشکده مبنی بر"رهبری تغییر و توسعه اثربخش در برنامه 4 ساله دانشکده با هم آوایی گروه های آموزشی" از برنامه اش برای تبدیل گروه های آموزشی به دانشکده ای پویا و کوچک خبر داد. 

دکتر چراغی در ادامه ساخت مرکز مهارت های بالینی، آمفی تئاتر، آسکی و سردر ورودی دانشکده را از برنامه های آینده دانشکده برشمرد.
وی همچنین آبیاری قطره ای را یکی از مهم ترین اقدامات معاونت اداری و مالی دانشکده در راستای کاهش هزینه ها دانست.

دکتر رحیم نیا، مدير  برنامه ريزي منابع مالي، بودجه و پايش عملكرد دانشگاه و سر تیم ارزیابی معاونت توسعه مديريت و برنامه ريزي منابع در ارزیابی عملکرد اداری و مالی دانشکده، امروز را روزی خاطره انگیز توصیف کرد و گفت: چیزهایی که در دانشکده های دیگر نمی شنویم؛ اینجا می بینیم. نگاه اینجا متفاوت است و معلوم است کارکنان برای جایی که در آن قرار دارند، ارزش قائل هستند. 

وی ارتباط بین کارکنان در سازمان را از جمله ویژگی های برجسته دانشکده پرستاری و مامایی دانست و اذعان کرد: یکی از مواردی که دوستان من در تیم ارزیابی اشاره کردند؛ رفتار و ارتباط خوب بین کارکنان بود. چالش  و اختلاف نظر همیشه در کار وجود دارد. ممکن است دستور العمل ها کامل نباشند و موجب نارضایتی شوند؛ اما رفتارها خوب، عادلانه و انسانی است. این نوع ارتباط بین کارکنان در کمتر جایی از دانشگاه دیده می شود.

دکتر رحیم نیا ارتباط خوب موجود در سازمان را ناشی از مدیریت خوب مجموعه دانست و از مدیریت خوب و کارکنان دانشکده تقدیر و تشکر کرد.
سر تیم ارزیابی اداری و مالی دانشکده هدف از انجام ارزیابی از واحدهای مختلف دانشگاه را ارتقای کیفیت در ارائه خدمات در دانشگاه عنوان کرد و گفت: نقاطی به عنوان نقاط قابل بهبود در دانشکده وجود ندارد و چالش هایی هم که وجود دارد قابل پیش بینی است. دانشکده در طراحی مدل ها و فکر کردن به چالش ها خوب عمل کرده است.

دکتر رحیم نیا ادامه داد: از همه مهم تر این است که شما برای این چالش ها و برای چیزهایی که فکر می کردید ممکن است یک زمانی با آن مواجه می شوید؛ فکر کرده اید. در مورد تعدادی از آنها فکر شده و مواردی که به آنها فکر نشده هم بسیار اندک هستند.

وی تصریح کرد: در زیرساخت ها و رفتارهای سازمانی نشانه های ایزو و تعالی سازمانی دیده می شود. این نشان می دهد سازمان به لحاظ آرمانی و فنی همگام اداره می شود و این برای یک سازمان نقطه قوت بسیار بزرگی است.
در ادامه سر تیم ارزیابی عملکرد دانشکده گزارشی از نقاط قوت و نکات مطرح شده توسط ارزیابان را ارائه داد./ق
 
خبرنگار: شیما سادات عطری 
عکس: حسین اکبریان 
 
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری