محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

قدردانی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه از رئیس دانشکده پرستاری و مامایی

دکتر حلب چی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه در نامه ای خطاب به رئیس دانشکده پرستاری و مامایی از اهتمام ویژه وی و اعضای هیات رئیسه دانشکده در حوزه دانشجویی قدردانی کرد.

در متن نامه آمده است: 


جناب آقای دکتر نیکبخت نصرآبادی
ریاست محترم دانشکده پرستاری مامائی


با سلام و احترام؛
بی‌شک دانشجویان ارجمند و ممتاز دانشگاه یکی از سرمایه‌های اصلی سازمان و اصولاً علت و انگیزه اصلی تأسیس دانشگاه‌ها و مؤسسات عالی کشور هستند. طی دوران ریاست جنابعالی در دانشکده پرستاری و مامایی شاهد حضور مستمر و مؤثر شما و سایر اعضای هیأت رئیسه آن دانشکده محترم در برنامه‌های مرتبط با دانشجویان از جمله حضور در خوابگاه‌های دانشجویی، مناسبت‌های فرهنگی دانشجویی و مسابقات ورزشی دانشجویان؛ توجه و اهتمام ویژه به رفع مشکلات رفاهی و توانمندسازی فرهنگی دانشجویان و ارائه منظم گزارش فعالیت‌های دانشجویی فرهنگی آن دانشکده هستیم.
لذا وظیفه خود می‌دانم مراتب سپاس و تقدیر خود را از این همراهی و مشارکت ارزنده در حوزه پراهمیت دانشجویی و فرهنگی ابراز کرده و توفیق روزافزون جنابعالی و سایر همکاران را از درگاه احدیت طلب نمایم.
امید است توجه ویژه به رشد چندبعدی دانشجویان دانشگاه و تعامل سازنده با آنان همواره در دستور کار اصلی تمامی متولیان امور دانشجویی فرهنگی دانشگاه قرار داشته باشد.

دکتر فرزین حلب چی
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه

کلمات کلیدی
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری