محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

مراسم پایان دوره یک ماهه تحقیقات کیفی دانشجوی دکتری پرستاری دانشگاه هاولر کردستان عراق

دارا قادر، دانشجوی دکتری پرستاری و عضو هیات علمی دانشگاه هاولر کردستان؛ دانشگاه علوم پزشکی تهران را یکی‌از بهترین دانشگاه ها در تحقیقات کیفی دانست.

گالری عکس 
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛ دارا قادر، دانشجوی دکتری پرستاری و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی هاولر کردستان عراق روز سه شنبه ۱۶ آبان ماه در مراسم پایان دوره یک ماهه تحقیقات کیفی در دانشکده پرستاری و مامایی از مهربانی و کمک های اساتیدش در این دانشکده قدردانی کرد.
وی درباره گذراندن دوره تحقیق کیفی گفت: من در ابتدا هیچ نگرش و دانشی راجع به این دوره نداشتم و فکر می کردم دوره بسیار آسانی است. در جریان این دوره متوجه شدم داده هایی که تا به حال جمع آوری کرده بودم چندان کیفی نبوده است. بنابراین تصمیم گرفتم برگرددم به کشورم و فرایند جمع آوری داده ها را از اول انجام دهم تا داده ها ماهیت کیفی داشته باشند.
وی در ادامه دانشگاه علوم پزشکی تهران را بهترین دانشگاه منطقه در تحقیقات کیفی توصیف کرد.
وی ضمن قدردانی از اساتیدش در دانشکده گفت که در پلان بعدی اش تصمیم دارد در مقطع پست دکتری در دانشکده پرستاری و مامایی تهران مشغول به تحصیل شود.
افزود: من به همکارانم توصیه می کنم چه برای مقطع دکتری و چه پست دکتری در این دانشگاه اقدام کنند.
او همچنین از سابمیت یکی از همکارانش در دوره دکتری و سه نفر دیگر از دوستانش در دوره تحقیق کیفی در دانشکده پرستاری و مامایی تهران خبر داد.
دکتر خاطره سیلانی، معاون بین الملل دانشکده از اساتید این دوره یک ماهه به خاطر هماهنگی برنامه ها و ارائه آموزش قدردانی کرد.
وی همچنین دارا قادر را انسانی صادق و با اخلاق توصیف کرد و گفت: دارا در پایان دوره گفت که مایل است به کشورش برگردد و دوباره مصاحبه هایش را انجام دهد.
تصمیم دارا به ما نشان داد که ما در انتقال دانش پایه و تحقیقات کیفی به او موفق بودیم.
معاون بین الملل دانشکده همچنین از همکارانش در هیات رییسه برای حمایت از برنامه های معاونت بین الملل قدردانی کرد و این حمایت را تسهیل گر توسعه ارتباطات برنامه های این معاونت دانست.
خبرنگار: شیما سادات عطری 
عکس: حسین اکبریان
کلمات کلیدی
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری