محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

مرور برنامه های هفته سلامت و هفته آموزش در اولین جلسه هیات رییسه سال ۱۳۹۸دانشکده پرستاری و مامایی

اولین جلسه هیات رییسه سال ۹۸ دانشکده پرستاری و مامایی روز سه شنبه ۲۷ فروردین ماه برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛ دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی، رییس دانشکده ‌در اولین جلسه هیات رییسه سال ۹۸ گفت: سال جاری سال پرکاری است؛ و لذا همگرایی و همسویی همه معاونت ها و مدیریت های دانشکده در رسیدن به اهداف سازمانی دانشکده اهمیت مضاعف دارد‌. یک تیم مدیریتی همسو و همگرا  با یک هدف مشترک یقینا اثرات مطلوب تری خواهد داشت.
وی در ادامه با حائز اهمیت دانستن کارهای صورت گرفته در حوزه معاونت اداری و مالی دانشکده؛ از فعالیت این معا‌ونت در روزهای پایانی سال ۹۷ و تعطیلات نوروز ۹۸ قدردانی کرد.
بازسازی نمای ساختمان پرستاری، ایمن سازی قرنیزهای ساختمان پرستاری، بازسازی طبقه دوم و دپارتمان مامایی و ... از جمله پروژه های مورد اشاره رییس دانشکده بود.
وی همچنین با اشاره به تغییر رییس امورمالی دانشکده در روز گذشته؛ با تشکر از خدمات سرکار خانم مالکی این تغییر را از سیاستهای  مدیریت توسعه و برنامه ریزی منابع دانشگاه دانست و گفت: بستر تغییرات همواره فرصتی برای بهبود رویکردها است که باید آن را بخوبی مدیریت کرد.
دکتر نیکبخت نصرآبادی ضمن تاکید بر مفید بودن تغییر و تحولات در سیستم، ورود فکر، برنامه و مدیریت جدید به دانشکده را مثبت ارزیابی کرد و آن را فرصتی طلایی برای ایجاد تحول و تغییرات لازم در حوزه اداری و مالی دانست.
رییس دانشکده در ادامه از برگزاری نشست مشترک با دفتر امور بانوان دانشگاه به میزبانی دانشکده در هفته آینده به منظور بررسی فعالیت های مشترک در آینده و‌ به طور خاص در هفته سلامت خبر داد.
برنامه های دانشکده در هفته آموزش از ۷ الی ۱۲ اردیبهشت ماه و گرامیداشت مقام استاد با همکاری و استفاده از توانمندی های دانشجویان نیز موضوع دیگری بود که با حضور دکتر ایمانی پور، مسئول دفتر توسعه آموزش دانشکده طرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
برگزاری مسابقه علمی با هدف ارتقای فعالیت تیمی در دانشجویان و ارتقای مهارت هایی چون تفکر نقاد و خلاق، برگزاری نشست های صمیمانه با دانشجویان و اساتید از موارد در نظر گرفته شده برای این هفته بود.
برگزاری دورهمی ماه مبارک رمضان به سیاق هر ساله و با تصویب شورای فرهنگی‌دانشکده نیز مورد دیگری بود که در این جلسه طرح و مقرر شد بعد از طرح درشورای فرهنگی با مشارکت و حمایت مالی اعضای هیات رییسه و خیرین برگزار خواهد شد.
برگزاری سمپوزیوم یک روزه نقش پرستاران در اقتصاد مقاومتی با همکاری نهادهای ذیربط  با مدیریت اجرایی معاونت پژوهشی دانشکده نیز به تصویب اعضا رسید.
خبرنگار: شیما سادات عطری
عکس: حسین اکبریان 

کلمات کلیدی
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری