محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

مسئولان دانشکده پرستاری و مامایی میهمان سفره افطار دانشجویان خوابگاهی

رئیس و برخی از مسئولان دانشکده پرستاری و مامایی افطار سه شنبه یکم خرداد ماه را میهمان سفره افطار دانشجویی شدند.

گالری عکس 

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛ دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده، حجت الاسلام و الملسمین شیرعلی پور مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشکده، موقری مسئول اساتید مشاور تحصیلی و دکتر رحیمی یکی از اساتید گروه روانپرستاری شب گذشته یکم خرداد ماه با حضور در جمع دانشجویان پرستاری مقیم در خوابگاه سمیه افطار را میهمان آنان بودند.
در این دیدار مسئولان دانشکده بعد از اقامه نماز جماعت به امامت حجت الاسلام و الملسمین شیرعلی پور و صرف افطاری در نمازخانه خوابگاه؛ با حضور در سه اتاق محل سکونت دانشجویان پرستاری از وضعیت معیشتی دانشجویان بازدید کرده و پای صحبت های آنها نشستند.
این دیدار صمیمانه علاوه بر ایجاد ارتباط عاطفی و لحظاتی دلپذیر؛ فرصتی برای ارتباط بدون واسطه با مسئولین و طرح مشکلات درسی، بالینی، امکانات رفاهی، امنیت دانشجویان، سرویس ایاب و ذهاب، مسائل بهداشتی زندگی خوابگاهی، نگرانی های آینده دانشجویان اعم از نگرانی از آینده شغلی و ... را فراهم کرد.
مسئولان دانشکده نیز ضمن توضیح شرایط زندگی خوابگاهی و محدودیت های آن، قول پیگیری موارد مهم و قابل اصلاح را با همکاری معاونت دانشجویی دانشگاه دادند.
همکاری مسئولین خوابگاه و مشارکت دانشجویان در تهیه و سرو افطاری ساده، شعرخوانی، آوازخوانی، نواختن سازهای سنتی دانشجویان فضای تعاملی و دورهمی ماندگاری را در خاطره مسئولین و دانشجویان ثبت کرد.
خبرنگار: شیما سادات عطری
عکس: عرفان تیموری
 

کلمات کلیدی
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری