محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

چهارمين دور ارزيابي عملكرد اداري و مالي دانشگاه

معاون اداری و مالی دانشکده، موفقیت این مرکز را مرهون مشارکت کارکنان و نیروی انسانی باانگیزه دانست

روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي تهران: تيم ارزيابي عملكرد اداري و مالي دوشنبه دوم شهريورماه به ارزيابي فعاليت هاي معاونت اداري و مالي دانشكده پرستاري و مامايي پرداختند.

گالري عكس 
گالري عكس

به گزارش روابط عمومي دانشكده پرستاري و مامايي؛ مهندس نوري سر تيم ارزيابي عملكرد اداري و مالي به همراه هيئت ارزياب دوشنبه دوم شهريور ماه با حضور در دانشكده پرستاري و مامايي به ارزيابي فعاليت هاي معاونت اداري و مالي اين دانشكده پرداختند.
در نشست آغاز اين ارزيابي كه با حضور هيئت رئيسه، مسئولين واحدها و كاركنان اداري و مالي برگزار شد؛ عباس هوشمند بهابادي، معاون اداري و مالي دانشكده ضمن تبريك فرارسيدن سالروز ميلاد امام رضا (ع)، آغاز هفته دولت و روز كارمند؛ توفيق دانشكده پرستاري و مامايي در سه سال متوالي در كسب عنوان رتبه اول جشنواره ارزيابي عملكرد دانشگاه را مرهون تلاش ها و زحمات تمامي كاركنان دانشكده دانست و در آستانه فرارسيدن روز كارمند از همكارانش در دانشكده تقدير كرد.
معاون اداري و مالي دانشكده خاطر نشان كرد: همواره سعي ما اين است كه در چارچوب دانشگاه و با توجه به برنامه هاي دانشگاه عمل كرده و بتوانيم محصولات خوبي كه در واقع همان دانش آموختگان ما هستند به جامعه عرضه كنيم.
هوشمند در ادامه با اشاره به قدمت ساختمان دانشكده پرستاري و مامايي از بازسازي تمامي قسمت هاي دانشكده خبر داد و از تعمير موتورخانه ها، آسفالت شدن معابر تردد، تعويض تابلوهاي برق، تغيير لوله كشي هاي آب و پيگيري سيستم آبياري قطره اي در راستاي صرفه جويي، نصب سنسورهاي شيرهاي آب و ... نام برد.
وي همچنين تشكيل كارگروه هاي تحول اداري، مديريت بحران، اصلاح الگوي مصرف، نظام پيشنهادات، تكريم ارباب رجوع، كميته صيانت از حقوق شهروندي، سيستماتيك شدن تمامي پرونده هاي پرسنلي، پاي ريزي و اجراي طرح خوشامدگويي به پرسنل جديد، برگزاري برنامه هاي تفريحي در سطح شهر تهران، رشد 40 درصدي در در آمدزايي دانشكده در سال گذشته، كسب درآمد اختصاصي 25 درصد مازاد بر تفاهم نامه، تجهيز وسايل آموزشي و كمك آموزشي، ساخت رختكن دانشجويي و گسترش فضاهاي ورزشي با تغيير كاربري و بازسازي فضاهاي متروكه و .. را از جمله مهم ترين فعاليت هاي اين معاونت دانست.
معاون اداري و مالي دانشكده از موفقيت در ادامه اعتبار گواهي نامه ايزو و كسب تقديرنامه دو ستاره تعالي سازماني در بخش سلامت به عنوان مهم ترين دستاوردهاي دانشكده در سال گذاشته ياد كرد و عامل موفقيت دانشكده را در رهبري با دور انديشي و الهام بخشي، مشاركت كاركنان و نيروي انساني باانگيزه دانست.
خبرنگار: شيما سادات عطري
عكس: حسين اكبريان
کلمات کلیدی
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری