محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

در دانشکده پرستاری و مامایی صورت گرفت

معرفی و اعطای ابلاغ اعضای بسیج اساتید و جامعه پزشکی

در برنامه سخنرانی اندیشه و جهان بینی امام خمینی (ره) که با حضور مسئولین بسیج جامعه پزشکی دانشگاه برگزار شد، ابلاغ اعضای بسیج اساتید و جامعه پزشکی دانشکده اعطا شد.

گالری عکس 
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، در برنامه سخنرانی اندیشه و جهان بینی امام خمینی (ره) با عنوان پیچ تاریخ که عصر یکشنبه 10 بهمن ماه برگزار شد، دکتر محمد علی چراغی، رئیس دانشکده در آغاز فرارسیدن ایام الله دهه فجر را تبریک گفت و با یاد شهدای انقلاب و امام راحل و بزرگداشت خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره) و مقام معظم رهبری، از خداوند متعال برای مقام معظم رهبری آرزوی سلامتی کرد.
وی با تاکید بر فکر منظم، گفتار منظم و رفتار منظم به عنوان سرلوحه امور، از فرشته امینی، مسئول بسیج دانشکده برای برگزاری این نشست قدردانی کرد و گفت: خلوص در فکر، خلوص در گفتار و خلوص در رفتار را باید از بسیجیان آموخت و سرلوحه کار خود قرار داد.
رئیس دانشکده همچنین در آستانه فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و بزرگداشت روز پرستار از حضرت زینب کبری(س) به عنوان پرستار کربلا و الگوی اصلی پرستاران یاد کرد و پیشاپیش روز پرستار را به اعضای هیئت علمی و دانشجویان تبریک گفت.
صادق پور، مسئول عملیات بسیج ستاد مرکزی دانشگاه نیز ضمن بیان تاریخچه ای کوتاه از پیروزی انقلاب و دستور ماندگار امام راحل مبنی بر تشکیل ارتش بیست میلیونی بسیج، از نقش موثر نیروهای بسیجی در هشت سال جنگ تحمیلی سخن گفت.
حجت الاسلام و المسلمین شیرعلی پور، رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه در دانشکده نیز از شعار مرگ بر آمریکا به عنوان یکی از شعارهای اصلی انقلاب یاد کرد.
وی در ادامه با طرح یک سئوال در خصوص چرایی پیشرفت و موفقیت امریکا با وجود برحق نبودن، بر اهمیت توجه به باطن و واقعیت هر امری تاکید کرد و گفت: آنچه ما می بینیم ظواهر است، اما باید از خود بپرسیم که در باطن آنها چه خبر است؟
حجت الاسلام و المسلمین شیرعلی پور ادامه داد: خداوند خطاب به پیامبر می فرماید «زرق و برق چیزهایی که اهل کفر دارند چشمت را نگیرد؛ اینها زیبایی های حیات دنیا است. اینها شکوفه های حیات دنیا هستند.»
وی با برداشت از سخنان مقام معظم رهبری افزود: تفاوت های زیادی بین ما وجود دارد، اولین تفاوتی که آنها دارند این است که آنها راه پیشرفت را خیلی زود و 200 سال پیش شروع کردند و ما 37 است که این مسیر را آغاز کرده ایم.
رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه در دانشکده پرستاری و مامایی افزود: آنها با استثمار و استعمار کشور های دیگر به تکنولوژی رسیدند.
حجت الاسلام و المسلمین شیرعلی پور در توضیح سومین تفاوت به گفته ماکس وبر و تشبیه دنیای مدرن به قفس آهنین اشاره کرد و گفت: شخصی که در این قفس آهنی زندگی می کند، زندگی و کار و وظیفه اش مشخص است و کاری غیر از این نمی تواند انجام دهد. اینها مانند ماشین باید حرکت کنند. این پیشرفت، قفسی آهنین است. این با آزادی و اختیار داشتن انسان منافات دارد.
رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه در دانشکده همچنین از جهاد کبیر در عرصه سیاسی، جهاد کبیر در عرصه فرهنگی، اجتماعی و جهاد کبیر در عرصه اقتصادی به عنوان سه عرصه مهم جهاد کبیر نام برد.  
در این نشست همچنین ابلاغ اعضای بسیج جامعه پزشکی و اساتید دانشکده توسط دکتر چراغی، صادق پور، دکتر فاتحی و حجت الاسلام و المسلمین زنده دل اعطا شد.
 طبق ابلاغ های اعطا شده شیوا اسماعیلی به عنوان مدیر داخلی بسیج، راضیه امامی زاده به عنوان مشاور امور خواهران بسیجی، دکتر نسرین رسول زاده به عنوان مدیر بازرسی و نظارت، مژگان سیدی نجات به عنوان رابط بازرسی و نظارت، مصطفی رضایی فریمانی به عنوان مدیر تحلیل و عملیات عمومی و تحلیل و بررسی، صادق قنبری به عنوان مسئول سازماندهی و عملیات گردان عاشورا، ریحانه نظری به عنوان مسئول سازماندهی و عملیات گردان الزهرا، پروین اسعدی به عنوان جانشین سازماندهی و عملیات گردان الزهرا، حسن خرمی به عنوان مدیر برنامه ریزی، منابع و پشتیبانی و خودکفایی، اکبر نور علی زاده به عنوان مسئول واحد مالی و حسابداری و مسئول واحد برنامه ریزی و بودجه، فرشته فدایی به عنوان مسئول واحد منابع انسانی، سهیلا امیری به عنوان رابط واحد منابع انسانی، سیده سوسن نوری کرمانشاهی به عنوان مدیر عملیات و خدمات تخصصی و مسئول امداد و درمان، صدیقه ترابی به عنوان جانشین عملیات و خدمات تخصصی، فاطمه رحیمی کیان به عنوان مدیر عملیات فرهنگی، فرشته حیدری به عنوان مسئول آفرینش و اجرا، دکتر زهرا روددهقان به عنوان مسئول پایش و آموزش، مریم بیک محمدی به عنوان مسئول تربیت بدنی، عباس نیکبخت به عنوان رابط تربیت بدنی برادران، دکتر فریبا تباری به عنوان مدیر عملیات علمی، دکتر نیکبخت به عنوان جانشین عملیات علمی، محمد جواد احمدی به عنوان جانشین مسئول کانون بسیج و فرشته امینی به عنوان مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی و اساتید دانشکده منصوب شدند.
توضیح این که، در این نشست صادق پور، دکتر فاتحی، زنده دل، دکتر کیمیا، علیپور، دادرس و اعمالی از بسیج جامعه پزشکی دانشگاه حضور داشتند.  

خبرنگار: شیما سادات عطری
عکس: حسین اکبریان 

 

شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری